Przetargi.pl
,,Dostawa sprzętu RTV oraz FOTO na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
  • Data zamieszczenia: 2020-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.wody.gov.pl /
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Dostawa sprzętu RTV oraz FOTO na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV i FOTO na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie i we Wrocławiu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i wolny od wad, wyprodukowany najpóźniej w roku poprzedzającym rok dostawy oraz posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca udzieli na wykonaną dostawę nie mniej niż 24-miesięczną gwarancję (kryterium oceny ofert). Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, na który składa się: – opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części (1-7) – formularz asortymentowo – cenowy z podziałem na części (1-7) – załącznik nr 3a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 2)Formularz asortymentowo-cenowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 3a do SIWZ.3) Odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy, w szczególności w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej) 3) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.4) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ; Informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w pkt 4) ppkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 4) ppkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 7) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz.570 z późn. zm. 352).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach