Przetargi.pl
Dostawa sprzętu: RTV (odbiorników telewizyjnych, radiomagnetofonów), nagłaśniającego, projekcyjnego oraz urządzeń biurowych- znak postępowania 583/2013

Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 7474572 , fax. 94 7474571, 7474605
  • Data zamieszczenia: 2013-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie
    ul. Główna 1 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 7474572, fax. 94 7474571, 7474605
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu: RTV (odbiorników telewizyjnych, radiomagnetofonów), nagłaśniającego, projekcyjnego oraz urządzeń biurowych- znak postępowania 583/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu: RTV (odbiorników telewizyjnych, radiomagnetofonów), nagłaśniającego, projekcyjnego oraz urządzeń biurowych dla Jednostki Wojskowej nr 3378 w Drawsku Pomorskim. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. Zamówienie jest podzielone na 4 części: 1) CZĘŚĆ 1 - odbiorniki TV, radiomagnetofony, wieża, gra telewizyjna (konsola); 2) CZĘŚĆ 2 - projektory (rzutniki multimedialne), kamerowid cyfrowy; 3) CZĘŚĆ 3 - zestaw nagłaśniający, przenośne urządzenie nagłaśniające, mikrofony, statywy do mikrofonu; 4) CZĘŚĆ 4 - bindownice, laminatory, krajarki do papieru (gilotyny); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany jest w formularzu cenowym (załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ) podać dokładną, pełną nazwę handlową oferowanego towaru z podaniem nazwy producenta, typu, modelu, nr katalogowego itp. w celu wykazania, że oferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 2)Towar, stanowiący przedmiot zamówienia będzie dostarczany partiami w terminie do 5 dni roboczych w dniach od pon.- do pt. od daty złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego (w godzinach wskazanych w harmonogramie dostaw - załącznik nr 7 do SIWZ). 3)Zamówienia składane będą w formie pisemnej, drogą elektroniczną lub faksem. 4)Wielkość dostarczenia każdej partii towaru, stanowiącego przedmiot zamówienia wynika z harmonogramu dostaw - zał. nr 7 do SIWZ. 5)Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. 6)Koszt opakowania, transportu i rozładunku przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca. -Ilościowy i jakościowy odbiór towarów, stanowiących przedmiot zamówienia dokonywany będzie przez Zamawiającego w magazynach na terenie Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe oraz zgodnie z harmonogramem dostaw - zał. nr 7 do SIWZ w miejscu: Pałac Karwice/k. Drawska Pom., Magazyn sprzętu KO w Wałczu ul. Kościuszki 24 7)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone towary, stanowiące przedmiot zamówienia będą wysokiej jakości, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 8)Dostarczony towar musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol), numer katalogowy, opis zawartości, rok produkcji i nr fabryczny. 9)Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych lub ukrytych wad jakościowych postawi towar do dyspozycji Wykonawcy, powiadamiając go niezwłocznie (telefonicznie lub faksem) o stwierdzonych brakach lub wadach. 10)Wykonawca zobowiązuje się, oferowany towar posiada gwarancję nie krótszą niż 24 miesiące od dnia dostawy. 11)W przypadku kwestionowania jakości towaru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić go na towar dobrej jakości i zgodny z jego przeznaczeniem w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 12)W przypadku ujawnienia w czasie eksploatacji lub przechowywania ukrytej wady towaru Zamawiający postawi niezwłocznie towar do dyspozycji Wykonawcy. 13)Wykonawca z chwilą otrzymania zawiadomienia o wykryciu wad towaru zobowiązuje się w ciągu 3 dni roboczych wydelegować swojego przedstawiciela, celem załatwienia reklamacji - zadysponowania reklamowanym towarem i dostarczenia w zamian towaru dobrej jakości. 14)Karty gwarancyjne, kompletnie wypełnione przez Wykonawcę (numer seryjny, data sprzedaży, podpis i pieczęć Wykonawcy), będą dostarczane wraz z towarem, stanowiącym przedmiot zamówienia. 15)Termin gwarancji biegnie od daty odbioru towaru przez Zamawiającego. 16)W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad i usterek przedmiotu zamówienia w miejscu i terminie każdorazowo określonym przez Zamawiającego. 17)W przypadku trzykrotnego usuwania tych samych wad lub usterek Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwy towar na towar nowy, wolny od wad. 18)Wykonawca wystawi odrębne faktury dla każdej partii dostawy towaru, zgodnie z harmonogramem dostaw. 19)Wykonawca dostarczy faktury do siedziby Zamawiającego - Kancelarii Jawnej JW 3378 Drawsko Pomorskie (budynek nr 42 pom. nr 108). 20)Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na wskazany w fakturze przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminie 30 dni od dostarczenia faktury. 21)Za datę dokonania zapłaty przyjmuje się w dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323246006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach