Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
- Data zamieszczenia: 2012-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8 1-8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu RTV, AGD, urządzeń multimedialnych oraz aparatów telefonicznych i faksów do wskazanych jednostek oświaty - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu RTV, AGD, multimedialnego oraz aparatów telefonicznych i faksów wraz z instalacją i konfiguracją oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji, do wskazanych jednostek oświaty. Zamówienie podzielone zostało na cztery części/zadania: Część/Zadanie nr 1: dostawa sprzętu RTV (radiomagnetofony, odtwarzacze DVD, telewizory, uchwyty na telewizory, mikrofon z głośnikiem, aparat fotograficzny), Część/Zadanie nr 2: dostawa sprzętu AGD (odkurzacze, pralki, żelazka, czajniki), Część/Zadanie nr 3: dostawa urządzeń multimedialnych (rzutniki, ekrany do rzutnika, tablice multimedialne, zestawy montażowe do rzutnika i do tablic multimedialnych, statyw do tablicy multimedialnej) Część/Zadanie nr 4: dostawa aparatów telefonicznych i faksów 1. Wszystkie dostarczane przedmioty zamówienia będą fabrycznie nowe, wyprodukowane od 2011 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w oryginalnym opakowaniu. 2. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka przedmiotu zamówienia określona została w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zamówień składanych przez dyrektora jednostki oświaty faksem lub e-mailem w terminie do 10 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. 4. O gotowości dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić dyrektora jednostki oświatowej w formie pisemnej, e-mailem lub faxem z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 5. Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. Dostawa może również obejmować tylko jedną sztukę przedmiotu zamówienia. 6. Wydanie i odbiór przedmiotu zamówienia następować będzie w budynkach jednostek oświatowych, w godzinach od 8.00 do 16.00. Dyrektor jednostki oświatowej lub osoba przez niego upoważniona wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć, ustawić i skonfigurować wg wskazań przedmiot umowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia posiadający wszystkie wymagane przepisami polskiego prawa normy, atesty, świadectwa i certyfikaty jakości i bezpieczeństwa oraz certyfikaty CE. Wymagane dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie załączyć przy dostawie przedmiotu umowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji, dla każdej jednostki oświaty gdzie dostarczony będzie przedmiot zamówienia. 9. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania przedmiotu umowy w obecności dyrektora jednostki oświaty. 10. Sprzęt dostarczony zostanie wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia pracy na stanowisku, w szczególności z kablami przyłączeniowymi do sieci elektrycznej. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, rozładowania, wniesienia, rozpakowania, montażu, ustawienia, podłączenia i skonfigurowania przedmiotu zamówienia we wskazanym przez dyrektora jednostki oświaty lub osobę przez niego upoważnioną miejscu, w ilościach i rodzajach asortymentu określonych w załączniku nr 5.1 - 5.4. 12. Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 13. Protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i dyrektora jednostki oświaty stwierdza kompletność, poprawność i zgodność dostawy oraz instalacji z zamówieniem. 14. Podpisanie protokołu, o którym mowa w punkcie 13 i odbiór sprzętu w ramach dostawy nie pozbawia Zamawiającego prawa do zgłaszania reklamacji z tytułu jego jakości. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących jakości dostarczonych przedmiotów zamówienia za pomocą pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy są wiążące dla Wykonawcy. 15. W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie, do 7 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru przedmiotu zamówienia bez wad. 16. W okresie serwisu gwarancyjnego Wykonawca będzie świadczyć nieodpłatnie serwis dostarczonego sprzętu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nagłośnienie sali sportowej budynku Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Brzozowej w Kątach Wrocławskich
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa kamkorderów wraz z zestawem do bezprzewodowego przesyłu sygnałów i mobilnym stanowiskiem montażowym audio-video
Dodano: 2016-07-07 - ZAKUP SPRZĘTU RTV, FOTOGRAFICZNEGO, MUZYCZNEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO Sprawa WNP/614/PN/2015 o wartości szacunkowej powyżej 30.000 EURO i poniżej 207.000 EURO
Dodano: 2015-10-19 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU RTV, FOTOGRAFICZNEGO, MUZYCZNEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO nr sprawy 58/PN/2014
Dodano: 2014-09-26 - ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH - NR SPRAWY: EA-9-2014
Dodano: 2014-03-14 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MUZYCZNEGO, RTV FOTOGRAFICZNEGO I ELEMWNTÓW SYSTEMU MONITORINGU NA POTRZEBY WSOWL nr sprawy 84/PN/2013
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa wyposażenia dla Centrum Integracji Kulturalnej w Bolesławcu
Dodano: 2013-07-19 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozbudowa systemu monitoringu w przychodni przy ul. Wszystkich Świętych 2, we Wrocławiu.Znak sprawy WCZ/ZP/D-31/2012
Dodano: 2012-09-10 - Dostawa sprzętu RTV, AGD, oraz aparatów telefonicznych i faksów do wskazanych jednostek oświaty
Dodano: 2012-08-29 - dostawa i przygotowanie do użytkowania audioprzewodnika do Karpaczańskiego Centrum Kultury i Turystyki w Karpaczu
Dodano: 2012-03-30