Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU ROLNICZEGO i OGRODNICZEGO DLA WYDZIAŁU ROLNICTWA I BIOLOGII

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg

  • Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 931 390 , fax. 225 931 391
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
    ul. Nowoursynowska 166
    02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 931 390, fax. 225 931 391
    REGON: 17845000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Szkoła Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU ROLNICZEGO i OGRODNICZEGO DLA WYDZIAŁU ROLNICTWA I BIOLOGII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie prowadzone jest w procedurze, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem Zamówienia jest dostawa Sprzętu Rolniczego i Ogrodniczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydział Rolnictwa i Biologii, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, budynek 37. Kod CPV: 16000000-5; Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy dostarczonej aparatury muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane: • nie wcześniej niż w 2018 r.- dotyczy Zadania 1, 2, 3, 4, 5, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego z obsługi dostarczonego sprzętu rolniczego i ogrodniczego dla pracowników Zamawiającego w ramach ceny przedmiotu zamówienia. Instruktaż odbędzie się w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowe wymagania Zamawiającego, co do instruktażu stanowiskowego zostały określone w opisie przedmiotowym zamówienia dla poszczególnych zadań stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ a także w §8 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK ZADANIE 1- dostawa kombajnu rolniczego poletkowego CPV 16000000-5 Krótki opis części zamówienia: Dostawa kombajnu rolniczego poletkowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 2 - dostawa pługa obrotowego CPV- 16000000-5 Krótki opis części zamówienia: Dostawa pługa obrotowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 3 - dostawa brony talerzowej CPV- 16000000-5 Krótki opis części zamówienia: Dostawa brony talerzowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 4 – dostawa ładowacza czołowego CPV-16000000-5 Krótki opis części zamówienia: Dostawa ładowacza czołowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 5 – dostawa wału posiewnego CPV-16000000-5 Krótki opis części zamówienia: Dostawa opielacza ciągnikowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach