Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 931 390 , fax. 225 931 391
- Data zamieszczenia: 2018-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166
02787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 931 390, fax. 225 931 391
REGON: 178450000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Szkoła Wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU ROLNICZEGO i OGRODNICZEGO DLA WYDZIAŁU ROLNICTWA I BIOLOGII - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w procedurze, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem Zamówienia jest dostawa Sprzętu Rolniczego i Ogrodniczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydział Rolnictwa i Biologii, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, budynek 37. Kody CPV: 16730000-1, 16500000-0, 16120000-2, 16120000-2, 16160000-4, 16160000-4 Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy dostarczonej aparatury muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane: • nie wcześniej niż w 2018 r.- dotyczy Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6 Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego z obsługi dostarczonego sprzętu rolniczego i ogrodniczego dla pracowników Zamawiającego w ramach ceny przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem zadania XY). Instruktaż odbędzie się w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowe wymagania Zamawiającego, co do instruktażu stanowiskowego zostały określone w opisie przedmiotowym zamówienia dla poszczególnych zadań stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ a także w §8 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Lub Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę, instalację we wskazanym miejscu oraz uruchomienie Przedmiotu umowy jak i przeszkolenie użytkowników w zakresie jego obsługi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia instalacji i uruchomienia OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK ZADANIE 1- dostawa ciągnika rolniczego CPV 16730000-1 Krótki opis części zamówienia: Dostawa ciągnika rolniczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 2 - dostawa przyczepy rolniczej CPV- 16500000-0 Krótki opis części zamówienia: Dostawa przyczepy rolniczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 3 - dostawa kultywatora uprawowego z wydźwigiem do siewnika (z hydropakiem) CPV- 16120000-2 Krótki opis części zamówienia: Dostawa kultywatora uprawowego z wydźwigiem do siewnika (z hydropakiem). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 4 – dostawa brony chwastownika CPV-16120000-2 Krótki opis części zamówienia: Dostawa brony chwastownika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 5 – dostawa opielacza ciągnikowego CPV-16160000-4 Krótki opis części zamówienia: Dostawa opielacza ciągnikowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 6 – dostawa ciągnika ogrodniczego z oprzyrządowaniem (mikrociągnika) CPV 16160000-4 Krótki opis części zamówienia: Dostawa ciągnika ogrodniczego z oprzyrządowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16730000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną