Przetargi.pl
Dostawa sprzętu, robót i usług w ramach projektu „Wiem i potrafię”.

Gmina Poronin ogłasza przetarg

  • Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 074 112 , fax. 182 074 192
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poronin
    ul. Józefa Piłsudskiego 5
    34-520 Poronin, woj. małopolskie
    tel. 182 074 112, fax. 182 074 192
    REGON: 49189263000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu, robót i usług w ramach projektu „Wiem i potrafię”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych, adaptacja pracowni międzyszkolnych wraz z wyposażeniem, szkolenia nauczycieli na potrzeby realizacji projektu „Wiem i potrafię” do siedmiu szkół podstawowych w Gminie Poronin w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.1, Poddziałanie 10.1.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego. Beneficjentem projektu jest Gmina Poronin natomiast Realizatorem projektu Centrum Usług Wspólnych w Poroninie. Zamówienie obejmuje: adaptacje i wyposażenie 2 pracowni międzyszkolnych (o powierzchni ok. 106 m²), dostawa i montaż wyposażenia pracowni do realizacji zajęć w 7 szkołach podstawowych w Gminie Poronin (ok. 1618 szt.), przeprowadzenie szkoleń nauczycieli (ok. 10 szkoleń). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – do każdej części składana odrębna oferta. Jeśli w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia został użyty: znak towarowych, nazwa własna lub patent należy przez to rozumieć, iż zamawiający określa parametry przedmiotu zamówienia i można zastosować rozwiązania czy materiały równoważne. Część 1. Opis – Adaptacja 2 pracowni międzyszkolnych w Poroninie i Zębie. Zamówienie obejmuje adaptację 2 pracowni międzyszkolnych w SP w Poroninie i ZSP w Zębie, tj. między innymi wykucie i obsadzenie ościeżnic drewnianych, skrzydła drzwiowe wewnętrzne, wejściowe przeciwpożarowe, przygotowanie powierzchni pod malowanie i malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych wraz z gruntowaniem, instalacja elektryczna, instalacja internetowa, rurociągi i instalacja wodociągowa, baterie umywalkowe i/lub zmywakowe, montaż zlewów kamionkowych kwasoodpornych wraz z szafką spełniającą wymogi BHP dla laboratorium chemicznego, wyposażenie kompleksowe pracowni: stoliki laboratoryjne z wyposażeniem, biurka dla nauczyciela, stoliki uczniowskie z wyposażeniem, szafki wodne wyposażone w zlew chemoodporny, dygestoria, kompletne wentylacje mechaniczne wraz z czerpnia powietrza z zewnątrz. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowania w odniesieniu do pomocy dydaktycznych. Natomiast oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem certyfikatów/atestów należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będą zgodne z wymogami Zamawiającego oraz jeśli będą posiadać certyfikaty/atesty/raporty. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił oddzielne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna. Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz wypełnienia załączników. Część 2. Opis - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni do realizacji zajęć w ramach projektu w siedmiu Szkołach Podstawowych w Gminie Poronin oraz wyposażenia biura projektu – ok. 1618 sztuk. Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Poroninie i w Zębie, tj. między innymi mikroskopy, preparaty mikroskopowe, odczynniki chemiczne, szkło, naczynia i sprzęt laboratoryjny: wiatromierze, barometry, mierniki, wagi, lodówki, materiały dydaktyczne: mapy, atlasy, szkielety człowieka, zwierząt, plansze i tablice edukacyjne, przewodniki, bryły geometryczne, wyposażenie biurowe, inne wyposażenie, materiały laboratoryjne, monitory interaktywne, laptopy, tablety, aparaty fotograficzne, wizualizery, szafy bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do prowadzenia zajęć z programowania w siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: laptopy, komputery, monitory interaktywne, zestawy i pakiety edukacyjne do nauki budowy robotów, zestawy do nauki programowania, szafy na laptopy, oprogramowanie komputerowe do zarządzania i zabezpieczania szkolnych urządzeń sieciowych, uczniów itp., dostawę fabrycznie nowego wyposażenia/zestawów pomocy do zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: programy multimedialne: dysgrafia, dysleksja, grafomotoryka, logopedia i inne zaburzenia mowy, pomoce i materiały dydaktyczne do nauki czytania, pisania, liczenia, gry edukacyjne, materiały i pomoce do integracji sensorycznej i rehabilitacji, materiały do diagnozy ucznia. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, należy dołączyć oświadczenie o posiadanych atestach (w tym atesty PZH lub równoważne), certyfikatach, świadectwach jakości, które będą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, natomiast oryginały lub kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy, montażu/instalacji, uruchomienia dostarczonego sprzętu wraz z instruktażem co najmniej 2 nauczycieli w każdej szkole. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery, zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie w wersji papierowej do każdego elementu mebli. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będzie zgodne z wymogami Zamawiającego. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Montaż wyposażenia ma być wliczony w cenę dostawy. Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz poprawnego wypełnienia załączników. Sprzęt komputerowy przeznaczony jest do szkół, przez co możliwa jest do zastosowania stawka 0% Vat na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o VAT. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił osobne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna. Zamawiający wymaga, aby dostawca dostarczył wyposażenie do poszczególnych zadań na adres każdej Szkoły Podstawowej z osobna. Część 3. Opis - Szkolenia dla nauczycieli – 10 szkoleń. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 10 szkoleń stacjonarnych o różnej tematyce, tj. wykorzystanie e-podręczników, e-materiałów, e-zasobów, prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK, programowanie i robotyka, specyfika funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, funkcjonowanie poznawcze, społeczne i emocjonalne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – definicja i analiza przypadków, metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez udział w cyklicznych, spotkaniach pedagogów, wychowawców, nauczycieli, wsparcie uczniów w rozwiązywaniu konfliktów, rozwijanie umiejętności negocjacji i mediacji obejmujące zakresem wszystkich nauczycieli siedmiu SP w Gminie Poronin. Szczegółowy opis szkoleń stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza szkoleń online. Efektem szkoleń będzie nabycie kwalifikacji zawodowych lub kompetencji weryfikowanych w IV etapach: I. Zakres, II. Wzorzec, III. Ocena, IV. Porównanie, które po zakończeniu szkoleń zostaną poddane ocenie i walidacji – egzamin - walidacja prowadzić będzie do certyfikacji/zaświadczenia. Całościowa realizacja szkoleń zawodowych obejmuje m.in.: koszt personelu do przeprowadzenia zajęć, dysponowania odpowiednim sprzętem (w tym dla osób z niepełnosprawnością), zapewnienie materiałów szkoleniowych, egzaminu zewnętrznego oraz właściwego certyfikatu. Koszty z tym związane powinny zostać pokryte w ramach zamówienia i mieścić się w cenie całościowej usługi. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy kopii certyfikatu, zaświadczenia lub innych dokumentów uprawniających do przeprowadzenia danego szkolenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dodatkowo załączyć: a) Dla części I i II: wypełniony kosztorys ofertowy oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowana w odniesieniu do pomocy dydaktycznych b) Dla części III: kosztorys cenowy szkoleń. Ewentualnie należy do oferty dołączyć pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach