Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 08-130 Kotuń, ul. Siedlecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 414 363 , fax. 256 414 363
- Data zamieszczenia: 2020-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Siedlecka
08-130 Kotuń, woj. mazowieckie
tel. 256 414 363, fax. 256 414 363
REGON: 51833820000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotun.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjno-pielęgnacyjnego do wypożyczalni sprzętu w Łączce w ramach projektu „Czas Seniora” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotowe postępowanie jest finansowane ze środków unijnych: Realizacja umowy dotyczącej projektu pn. „Czas Seniora”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa IX Wspieranie Włączenia Społecznego i walka z ubóstwem Działanie 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałanie 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych Lider projektu: Gmina Kotuń – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu, ul. Siedlecka 56c, tel. 25 641 43 63, e-mail: kotun@ops.pl Partnerzy projektu: Gmina Skórzec – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skórcu, ul. Siedlecka 3, tel. 25 631 28 51, e-mail: skorzec@ops.pl Gmina Siedlce – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach ul. Asłanowicza 10, tel. 25 633 09 64, e-mail: gops@gminasiedlce.pl Gmina Wiśniew – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniewie ul. Siedlecka 13, tel. 25 641 73 13, e-mail: gops@wisniew.pl 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu rehabilitacyjnego (dalej zwanego „sprzęt”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań społecznych oraz do wyposażenia wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w projekcie partnerskim, którego Liderem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o grupie kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie BIP Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa odczynników biochemicznych i toksykologicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa sprzętu elektrycznego rehabilitacyjno-pielęgnacyjnego do wypożyczalni sprzętu w Łączce w ramach projektu „Czas Seniora”
Dodano: 2020-03-30 - Dostawa urządzeń medycznych
Dodano: 2019-07-10 - Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do systemu elektro-anatomicznego do wykonywania zabiegów ablacji
Dodano: 2018-12-12 - Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do systemu elektro-anatomicznego do wykonywania zabiegów ablacji
Dodano: 2018-08-09 - Dostawa urządzeń stomatologicznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Dodano: 2018-05-08 - Dostawa sprzętu medycznego dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2017-09-29 - Dostawa sprzętu medycznego oraz wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2017-08-08 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-12-07