Przetargi.pl
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach ogłasza przetarg

  • Adres: 37-114 Białobrzegi, Białobrzegi
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 224 03 56 , fax. 17 224 03 55
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach
    Białobrzegi 4
    37-114 Białobrzegi, woj. podkarpackie
    tel. 17 224 03 56, fax. 17 224 03 55
    REGON: 69000744700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-bialobrzegi.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ: 1) miejsce dostarczenia sprzętu: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – Wypożyczalnia sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego 37-100 Łańcut, Dębina 122b; pomieszczenia wypożyczalni są lokalizowane na parterze, 2) wymagany sprzęt pielęgnacyjny, rehabilitacyjny i wspomagający oraz jego parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ, 3) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i dostarczony w oryginalnych fabrycznie opakowaniach, 4) dostarczony sprzęt musi posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa itp; dokumenty, te muszą zostać przekazane Zamawiającemu wraz z dostarczonym sprzętem, 5) na etapie dostawy sprzętu Wykonawca dostarczy karty techniczne/ karty katalogowe określające dane techniczne oraz parametry sprzętu; w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony sprzęt nie spełnia wymagań określonych w zał. 1 do SIWZ Zamawiający uzna, że sprzęt nie został dostarczony, 6) wszelkie znaki towarowe, patenty, nazwy własne, pochodzenie użyte w SIWZ należy traktować jako propozycje Zamawiającego i nie są one wiążące dla Wykonawcy, który może zastosować urządzenia, materiały lub rozwiązania równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w zał. 1 do SIWZ 7) Wykonawca udziela zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, która rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego sprzętu bez zastrzeżeń, 8) Wykonawca dokona montażu dostarczonego sprzętu w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach (37-100 Łańcut, Dębina 122b) zgodnie z instrukcją producenta; wykonawca ustawi sprzęt na terenie Wypożyczalni w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 9) Wykonawca przeprowadzi instruktaż z obsługi sprzętu dla pracowników Zamawiającego, w tym dotyczący bieżącej konserwacji leżącej po stronie użytkownika; instruktaż mający służyć nabyciu umiejętności obsługi sprzętu przez pracownika Wypożyczalni nastąpi w trakcie odbioru w/w sprzętu i zostanie potwierdzony przez pracownika Wypożyczalni w protokole zdawczo – odbiorczym. 10) wszelkie odpady (opakowania typu folie, kartony itp.) Wykonawca usunie na własny koszt, 11) wszelkie zniszczenia w budynku powstałe z winy Wykonawcy podczas dostawy i montażu dostarczanego sprzętu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt. 12) Wykonawca będzie dokonywał dostawy i montażu sprzętu w dni robocze w godzinach: 7.30 - 15.30 we wtorek i środę, 10.00 - 15.30 w poniedziałek i czwartek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ), w tym dotyczące podmiotów trzecich, z których zasobów Wykonawca korzysta przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podwykonawców. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany złożyć przedmiotowe oświadczenia odrębnie. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w cz. XII pkt 4 SIWZ (art. 86 ust. 5 ustawy), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach