Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7989074 , fax. 025 7989074
- Data zamieszczenia: 2014-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 3
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 025 7989074, fax. 025 7989074
REGON: 00030647200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby SPZOZ w Łukowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby SPZOZ w Łukowie: Pakiet Nr 1- Aparat do terapii falą uderzeniową, Pakiet Nr 2- Aparat do magnetoterapii, Pakiet Nr 3- Kabina UGUL i stół rehabilitacyjny, Pakiet Nr 4 - Wanny do masażu kończyn górnych i dolnych, Pakiet Nr 5 - Wanna do masażu kończyn górnych, Pakiet nr 6 - Bieżnia rehabilitacyjna, Pakiet nr 7 - Urządzenie do ćwiczeń oporowych, Pakiet nr 8 - Wielofunkcyjny stół do ćwiczeń manualnych ręki, Pakiet nr 9 - Szyna do ćwiczeń biernych kończyny dolnej, ławka gimnastyczna, dyski, Pakiet nr 10 - Łóżka rehabilitacyjne, Pakiet nr 11 - Stół rehabilitacyjny, Pakiet nr 12 - Podnośnik hydrauliczny do przenoszenia pacjenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1. Przedmiot zamówienia: 1) musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2014 r., kompletny, oznakowany i gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, 2) musi być nieużywany - tzn. nie będący przedmiotem wystaw i prezentacji, wolny od wad fizycznych i prawnych, 3) spełniać właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej, 4) posiadać deklarację wyrobu medycznego i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną zgodności (znak CE), w oparciu o przepisy ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679 z późn.zm.), 5) musi gwarantować bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniać wymagany poziom świadczonych usług medycznych. 6) musi posiadać dostępność części zamiennych w okresie 10 lat od dnia zawarcia niniejszej umowy - dotyczy pakietu nr 1 Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia dla wskazanych pracowników Zamawiającego szkolenia stacjonarnego w języku polskim w siedzibie Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji Przedmiotu umowy w wymiarze godzin zegarowych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - zestawienie parametrów technicznych). Wykonawca zobowiązuje się również w okresie gwarancji do wykonania co najmniej raz na rok bezpłatnego przeglądu Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2970 zł. (dwa tysiące dziewięćset siedemdziesiąt złotych) dla całości zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.spzoz.lukow.pl/zp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą urządzeń do ich stosowania.
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ZABIEGÓW KARDIOCHIRURGICZNYCH oraz ANGIOGRAFICZNYCH 9 ZAD
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA FREZÓW I OSPRZĘTU DO WIERTAREK NEUROCHIRURGICZNYCH TYPU ANSPACH
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA MATERIAŁÓW STERYLIZACYJNYCH i TESTÓW oraz INNYCH PRODUKTÓW DO ZABEZPIECZENIA PRACY CENTRALNEJ STERYLIZATORNI - 15 zadań
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa FLUORKU SODU I FLUOROCHOLINY dla Pracowni PET Zakładu Radiologii i Medycyny Nuklearnej
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa Dostawa FLUORKU SODU I FLUOROCHOLINY dla Pracowni PET Zakładu Radiologii i Medycyny Nuklearnej
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII i ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH (neuroradiologia)
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA ELEKTROD I INNEGO SPRZĘTU DO ELEKTROTERAPII
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa urządzenia medycznego
Dodano: 2016-06-14 - DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW MEDYCZNYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA STACJI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W CHEŁMIE - SP ZOZ.
Dodano: 2016-04-12