Przetargi.pl
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz pomp insulinowych do nowopowstającej wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy ul. Zamkowej 5 w Piotrkowie Trybunalskim

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz pomp insulinowych do nowopowstającej wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy ul. Zamkowej 5 w Piotrkowie Trybunalskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na dwie części: I cześć zamówienia: 1) dostawa (dostarczenie, transport, złożenie, montaż sprzętu oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą sprzętu ) fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego do budynku Wypożyczalni prowadzonej przez Dzienny Dom Pomocy Społecznej przy ul. Zamkowej 5 zgodnie z wykazem sprzętu stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz z parametrami technicznymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 2) przystosowanie sprzętu do jego użytkowania, 3) przeszkolenie pracowników w zakresie użytkowania dostarczonego sprzętu, 4) bezpłatny przegląd sprzętu w okresie trwania gwarancji, zgodnie z warunkami gwarancji. II cześć zamówienia: 1) dostawa 2 osobistych pomp insulinowych do budynku wypożyczalni, prowadzonej przez Dzienny Dom Pomocy Społecznej przy ul. Zamkowej 5 spełniających określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia warunki techniczne. 2) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników zamawiającego, którzy będą sprawować nadzór techniczny nad pompami w zakresie przechowywania i użytkowania 3) przeprowadzenie przez wykwalifikowane osoby szkolenia dla bezpośrednich użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca CZĘŚĆ II SIWZ – odpowiednio dla każdej części zamówienia. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia – dotyczy obu części. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: I część zamówienia: 28 dni od dnia podpisania umowy II część zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33196000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: I część zamówienia: 5.000,00 złotych II część zamówienia: 800,00 złotych 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (Dz. U. 2019, poz. 310) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: 1) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu:  należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego (niedopuszczalna jest bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku): GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003  w tytule przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz pomp insulinowych do nowopowstającej wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy ul. Zamkowej 5 w Piotrkowie Trybunalskim – znak SPZ.271.11.2020 część ……….  prawidłowe wniesienie wadium następuje w terminie uznania rachunku zamawiającego przed upływem wymaganego terminu, w wymaganej wysokości,  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wnoszone w częściach przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez jednego z nich lub przez pełnomocnika. 2) w przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wykonawca przekazuje wadium, sporządzone w jednej z poniższych postaci:  w postaci elektronicznej – dokument elektroniczny – oryginał (dokument wygenerowany elektronicznie), podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wystawcy gwarancji/poręczenia,  w postaci pisemnej – dokument papierowy – oryginał, podpisany własnoręcznym podpisem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wystawcy gwarancji/ poręczenia. Dokument gwarancji/poręczenia musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. Z treści dokumentu gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać:  odpowiedzialność gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp,  zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowa na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 bez konieczności potwierdzana tych okoliczności przez wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium może być wniesione przez jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z tym że w treści gwarancji lub poręczenia zaleca się, aby zostali wymienieni (objęci zakresem gwarancji/poręczenia) wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku gwarancji/poręczenia, w której treści nie zostaną wymienieni jako zobowiązani wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zabezpieczenie oferty wspólnej będzie skuteczne jeżeli gwarancja wadialna zostanie wystawiona po zawiązaniu konsorcjum na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) należy wnieść w sposób określony w rozdziale VIII SIWZ – odpowiednio. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 i ust. 4 ustawy Pzp. 5. Niewniesienie wadium w wymaganej wysokości, w wyznaczonym terminie (dotyczy także przedłużonego terminu związania ofertą oraz ponownego wniesienia wadium na podst. art. 46 ust. 3 ustawy Pzp), dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Ofertę, bez względu na jej postać, stanowi: 1) Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, bądź też w innej zgodnej formie, odpowiadającej treści SIWZ, 2) Formularze wg wzorów stanowiących załączniki nr 1a i 1b do SIWZ – odpowiednio: II część zamówienia: Formularz cenowy. II część zamówienia: Warunki i parametry techniczne pomp insulinowych przeznaczonych dla dzieci i dorosłych niesygnalizujących objawów niedocukrzenia. 3) część niejawna oferty (jeśli dotyczy)– zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach