Przetargi.pl
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego w ramach projektu pn. "Opiekuńcza Warszawa"

Centrum Usług Społecznych "Społeczna Warszawa" ogłasza przetarg

  • Adres: 03-802 Warszawa, ul. Skaryszewska 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 277 49 70 , fax. 22 277 49 72
  • Data zamieszczenia: 2022-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Społecznych "Społeczna Warszawa"
    ul. Skaryszewska 3
    03-802 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 277 49 70, fax. 22 277 49 72
    REGON: 367226100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsparcie.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego w ramach projektu pn. "Opiekuńcza Warszawa"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w m.st. Warszawie dla osób niesamodzielnych, w szczególności odbiorców usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych; Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Opiekuńcza Warszawa, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020”;Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz instruktaż pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego;Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, szczegółowo opisanego w Załączniku nr 1 do SWZ:1) Łóżko rehabilitacyjne elektryczne – 13 szt.,2) Podnośnik kąpielowo-transportowy do 175 kg. – 10 szt.,3) Pionizator elektryczny – 10 szt.,4) Wózek inwalidzki aluminiowy do 140 kg. – 19 szt.,5) Wózek z napędem elektrycznym – 12 szt.,6) Wózek inwalidzki stabilizujący plecy i głowę – 3 szt.,7) Wózek inwalidzki dla osób po udarze z paraliżem jednostronnym – 4 szt.,8) Wózek toaletowo-prysznicowy – 10 szt.,9) Balkonik aluminiowy 4-kołowy do 130 kg. – 50 szt.,10) Podpórka inwalidzka 4-kołowa – 21 szt.,11) Wysoka podpórka ze stabilizacją przedramion – 14 szt.,12) Trójnóg z uchwytem laski inwalidzkiej uniwersalnej – 14 szt.,13) Laska czwórnóg – 24 szt.,14) Deska poślizgowa – 10 szt., 15) Kula inwalidzka dla reumatyków – 10 szt.,16) Rower rehabilitacyjny poziomy – 8 szt.,17) Rower rehabilitacyjne pionowy – 6 szt.,18) Elektryczny rotor kończyn górnych i dolnych – 15 szt.,19) Koncentrator tlenu – 15 szt.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu,na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu rehabilitacyjnego i/lub medycznego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda” (wykazana wartość 100 000,00 PLN ma być wartością jednej/pojedynczej umowy).W przypadku zamówień nadal wykonywanych, faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest łączne spełnienie powyższego warunku przez Wykonawców, to znaczy wystarczające jest spełnienie warunku przez którykolwiek podmiot.Jeżeli dostawa lub dostawy są w trakcie wykonywania, to część tej zrealizowanej dostawy/w na dzień składania ofert musi/muszą mieć wartość nie mniejszą niż 100.000 PLN brutto każda.Zamawiający informuje, że pod pojęciem „dostawy” należy rozumieć dostawę świadczonąna rzecz jednego zamawiającego na podstawie odrębnej (pojedynczej) umowy.W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty opublikowany z ostatniego dnia przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.- Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania dostaw bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.- W przypadku gdy Wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres dostaw, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres i wartość każdego zamówienia, o którym mowa powyżej.- Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegałna doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia siędo wykonawcy o wyjaśnienie w zakresie faktycznie i konkretnie wykonanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach