Przetargi.pl
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla 2 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi.

2 Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 90-640 Łódź, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 632 22 03 , fax. 0-42 632 22 74
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 2 Dom Pomocy Społecznej
    ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32 32
    90-640 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 632 22 03, fax. 0-42 632 22 74
    REGON: 00029588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2dps.lodz@interia.ol
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla 2 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 1a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331580002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający sie o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p., 2) złozyć oświadczenieo spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu 3) złożyć dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego II. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i formularz cenowy- załącznik nr 1a, oraz charakterystyka (opis) oferowanego sprzętu - dokumenty, które potwierdzą , że oferowane urządzenia spełniają minimalne parametry opisane w SIWZ m.in.kopia certyfikatu CE. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załacznik nr 2. 3) aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wyksztłacenia niezbędnychdo wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4, - wykaz wykonywanych w pkresie ostatnich trzech lat dostaw załącznik nr 5 - referncje- dokument, który potwierdzi fakt, iż dostawy wymienione w załączniku nr 5 zostały zrealizowane z należytą starannością; W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu, do oferty należy dołaczyć nastepujące dokumenty: - oswiadczenie - załącznik nr 6. Jezeli Wykonawcy wspólnie ubiegają sie o zamówienie(konsorcjum), zgodnie z art.23 w związku z art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda : dokumenty wymienione w rozdziale X pkt.2 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2dps.lodz.w.interia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach