Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie ogłasza przetarg
- Adres: 36-051 Górno, ul. Rzeszowska 5
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 772 88 95 , fax. 17 772 89 68
- Data zamieszczenia: 2015-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
ul. Rzeszowska 5 5
36-051 Górno, woj. podkarpackie
tel. 17 772 88 95, fax. 17 772 89 68
REGON: 00029174700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorno.eu/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu rehabilitacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu Rozbudowa, przebudowa pawilonu nr 10 zol dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie noszący śladów użytkowania. Ofertę stanowią następujące wyroby: Drabinki rehabilitacyjne - 3 sztuki, Kliny i półwałki - 8 sztuk, Kolumna przyścienna do ćwiczeń oporowych - 1 sztuka, Piłki rehabilitacyjne - 3 sztuki, Wałki - 5 sztuk, Urządzenie do ćwiczeń stawu skokowego - 2 sztuki, Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni - 2 sztuki, Poduszki do ćwiczeń równoważnych - 4 sztuki, Piłki sensomotoryczne do ćwiczeń - 8 sztuk - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.gorno.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA POTRZEB PRACOWNI HEMODYNAMIKI
Dodano: 2016-06-29 - ZAKUP I DOSTAWY POMP INSULINOWYCH ZP250/ 052 /2016
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-06-02 - ZAKUP I DOSTAWY WKŁADÓW DO WSTRZYKIWACZY AUTOMATYCZNYCH ORAZ ELEKTROD Z CZUJNIKIEM WĘGLOWYM
Dodano: 2016-05-20 - Zakup wraz z dostawą substancji do receptury aptecznej
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa produktu leczniczego.
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2015-12-02 - dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych - 4 pakiety.
Dodano: 2015-10-26