"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Nowowiejskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 321 37 60, , fax. 913 212 314
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
ul. Nowowiejskiego 2
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 321 37 60, , fax. 913 212 314
REGON: 28826000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego sprzętu rehabilitacyjnego w postaci: 5 szt. cyklometrów współpracujących z systemem do rehabilitacji kardiologicznej, wanny medycznej do kąpieli solankowych w pozycji siedzącej- 1 szt., bieżni do prób wysiłkowych- 1 szt., aparatu do krioterapii- 1 szt., wanny do masażu wirowego kończyn dolnych- 1 szt., wanny do masażu wirowego kończyn górnych- 1 szt., urządzenia do napromieniowania UVA, UVB- 311 nm do kuracji dłoni, stóp, twarzy oraz innych części ciała spełniających wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej – „SIWZ”) wraz z wszystkimi jego przynależnościami oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego z zakresu obsługi sprzętu rehabilitacyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny wykaz dostaw. 2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c PZP. 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty, o których mowa w pkt 3-5 składa odrębnie każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aktywnej platformy do ćwiczeń
Dodano: 2023-11-05 - Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie.
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i aparatury medycznej do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 9 zadań
Dodano: 2023-06-15 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego.
Dodano: 2023-05-29 - ZAKUP I DOSTAWA ZINTEGROWANEGO LARYNGOLOGICZNEGO TORU WIZYJNEGO Z NASOFIBEROSKOPEM
Dodano: 2023-02-17 - ZAKUP I DOSTAWA DIAGNOSTYCZNEGO MIKROSKOPU LARYNGOLOGICZNEGO
Dodano: 2023-02-17 - DOSTAWA – SPRZĘT MEDYCZNY DLA CZP
Dodano: 2022-11-14 - Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 2 zadania
Dodano: 2022-10-31 - Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń medycznych.
Dodano: 2022-10-27 - Zakup wielofunkcyjnego aparatu USG z 4 głowicami
Dodano: 2022-10-19