Powiat Mielecki ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
- Data zamieszczenia: 2019-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
ul. Wyspiańskiego 6
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
REGON: 69058144200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części obejmujących następujące zakresy przedmiotowe: 2.1. CZĘŚĆ nr 1: dostawa rotorów rehabilitacyjnych; 2.2. CZĘŚĆ nr 2: dostawa pionizatora; 2.3. CZĘŚĆ nr 3: dostawa podnośnika kąpielowo-transportowego; 2.4. CZĘŚĆ nr 4: dostawa wózków inwalidzkich; 2.5. CZĘŚĆ nr 5: dostawa tablicy manipulacyjnej; 2.6. CZĘŚĆ nr 6: dostawa lasera biostymulacyjnego ze skanerem. 3. Wykonawca według swojego wyboru może złożyć ofertę na jedną cześć, kilka części lub wszystkie części zamówienia. 4. Przedmiotem zamówienia jest: 4.1. sprzedaż i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, w następującym asortymencie: - Część nr 1: rotory rehabilitacyjne 5 szt. - Część nr 2: pionizator 1 szt. - Część nr 3: podnośnik kąpielowo-transportowy 1 szt. - Część nr 4: wózki inwalidzkie 5 szt. - Część nr 5: tablica manipulacyjna 1szt. - Część nr 6: laser biostymulacyjny ze skanerem 1 szt. 4.2. zamontowanie i oddanie Przedmiotu zamówienia w stanie pełnej sprawności technicznej i użytkowej; 4.3. przeszkolenie personelu w zakresie obsługi oferowanego Przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne parametry jakie spełniać ma Asortyment stanowiący Przedmiot zamówienia określone zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 7. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Niewskazanie w złożonej ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie określa warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają się formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (Wykonawca obowiązany jest złożyć osobny formularz na każdą z części na którą składa ofertę) oraz następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3. - tzw. Oświadczenie wstępne Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie można sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Wykonawca może załączyć przedmiotowe oświadczenie do oferty. 3. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bipolarnego systemu do zamykania naczyń.
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa spektralnego tomografu okulistycznego z funduskamerą i drukarką dla SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa sprzętu medycznego dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej Wojewódzkiego Szpitala im Zofii Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu - Aparat USG klasy Premium z 7 sondami
Dodano: 2024-03-18 - 9.24 Sprzedaż i dostawa aparatu ultrasonograficznego do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa laserów okulistycznych
Dodano: 2024-03-07 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2024-01-18 - Zakup i dostawę jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Kliniki Gastroenterologii z Centralną Pracownią Endoskopii.
Dodano: 2024-01-09 - Zakup i dostawa defibrylatorów dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej „Sanatorium” im. Jana Pawła II w Górnie
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji
Dodano: 2023-12-04