Przetargi.pl
Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Zabór, w tym: Część I. Dostawa średniego pojazdu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4 x 4 z wyposażeniem podstawowym, Część II. Dostawa wyposażenia ratowniczo-gaśniczego - technicznego: Część III. Dostawa wyposażenia ratowniczo-gaśniczego- sprzętu pływającego i odzieży ochronnej

Gmina Zabór ogłasza przetarg

  • Adres: 66-003 Zabór, ul. Lipowa 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3218308 , fax. 068 3218301
  • Data zamieszczenia: 2014-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabór
    ul. Lipowa 15 15
    66-003 Zabór, woj. lubuskie
    tel. 068 3218308, fax. 068 3218301
    REGON: 00054484600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabor.bazagmin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Zabór, w tym: Część I. Dostawa średniego pojazdu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4 x 4 z wyposażeniem podstawowym, Część II. Dostawa wyposażenia ratowniczo-gaśniczego - technicznego: Część III. Dostawa wyposażenia ratowniczo-gaśniczego- sprzętu pływającego i odzieży ochronnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego pojazdu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 wraz z wyposażeniem podstawowym oraz innego sprzętu ratowniczo-gaśniczego, technicznego i pływającego oraz odzieży ochronnej dla Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Zabór. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy funkcjonalne części: Część I. Dostawa średniego pojazdu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4 x 4 z wyposażeniem podstawowym, w tym: I.1) Pojazd ratowniczo-gaśniczy średni z napędem 4 x 4 ( z wyciągarką oraz drabiną do wejścia na dach o pojemności zbiornika na wodę od 3500 do 4000 litrów ) i pozostałym wyposażeniem - 1 kpl; I.2) Rozdzielacz do węży 75/52/52 - 2 szt.; I.3) Węże W 75 - 8 szt.; I.4) Węże W 52 - 10 sztuk; I.5) Wytwornica pianowa WP 2/150 - 1 szt.; I.6) Wytwornica pianowa WP 2/75- 1 szt.; I.7) Prądownica PW-52 turbo - 2 szt.;. Część II. Dostawa wyposażenia ratowniczo-gaśniczego - technicznego, w tym: II.1) Agregat prądotwórczy o mocy min. 5 kVA + najaśnica - 1 szt.; II.2) Topór ciężki - 1 szt.; II.3) Bosak ciężki - 1 szt.; II.4) Bosak sufitowy - 1 szt.; II.5) Bosak podręczny - 1 szt.; II.6) Torba typu PSP R1 z resuscytatorem- 1 kpl.; II.7) Nożyco-rozpieracz - 1 szt.; II.8) Aparaty oddechowe - 4 kpl; II.9) Radiostacje nasobne- 6 szt.; II.10) Trójznak drogowy - 1 szt; II.11) Sygnalizator bezruchu - 4 szt.; II.12) Hełm - 6 szt. Część III. Dostawa wyposażenia ratowniczo-gaśniczego - sprzętu pływającego i odzieży ochronnej, w tym: III.1) Kombinezony ratunkowo-robocze chroniące przed niską temperaturą (akw. wod.)- 6 szt. ; III.2) Łódź ratownicza 5 osobowa z silnikiem i wyposażeniem - 1 kpl.; III.3) Sanie lodowe - pływające urządzenie ratownicze - 1 szt.; III.4) Kurtki ratownicze - 3 szt.; III.5) Kapoki - 3 szt. Uwaga! Wykonawcy mogą składać Ofertę na wszystkie trzy części zamówienia jak również tylko na wybrane części zamówienia. Zamawiający określił minimalne warunki jakie muszą spełnić Wykonawcy składający Ofertę na wybrane części Zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia. Przedmiot zamówienia nabywany jest przez Zamawiającego (Gminę Zabór) dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zaborze. Zamawiający będzie stroną na rzecz której zostanie zawarta umowa i wystawiona faktura ale OSP w Zaborze będzie Użytkownikiem przedmiotu zamówienia (sprzętu ratowniczo- gaśniczego), który służył będzie do ochrony przeciwpożarowej. Dostawa na całość zamówienia ma nastąpić w ciągu 120 dni od podpisania Umowy. Zamawiający dopuszcza jednak wcześniejsze wykonanie poszczególnych części zamówienia w następujących odstępach czasowych: Część I. W ciągu 120 dni od daty zawarcia umowy. Nie wcześniej niż 100 dnia od podpisania umowy. Część II. W ciągu 120 dni od daty zawarcia umowy. Nie wcześniej niż 80 dnia od podpisania umowy. Część III. W ciągu 120 dni od daty zawarcia umowy. Nie wcześniej niż 40 dnia od podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości zależnej od zakresu swojej Oferty : 1.Wykonawcy składający ofertę na wszystkie trzy części zamówienia: tj. Część I, Część II i Część III, lub mniej ale wśród których jest Część I. wnoszą wadium w wysokości 7.000 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych ). 2.Wykonawcy składający ofertę na dwie części zamówienia tj. Część II i Część III lub tylko na Część II, wnoszą wadium w wysokości 2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych ). 3.Wykonawcy składający Ofertę tylko na Część III wnoszą wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych ). 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kas oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 2000, poz. 1158, z p. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank PKO BP SA I Oddz. Zielona Góra nr rachunku: 71 1020 5402 0000 0202 0027 8820 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na Dostawę sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Zabór; znak sprawy: ZW.271.2.4.2014 Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy w oryginale dołączyć do oferty. W treści dokumentu musi się znajdować nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. 5. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 6. Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a ustawy. 8. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie sytuacji opisanej w pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli Zamawiający żąda takiego zabezpieczenia), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugzabor/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach