Przetargi.pl
Dostawa sprzętu ratowniczego i przeciwpożarowego oraz wyposażenia osobistego strażaków dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Kudowa-Zdrój

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu ratowniczego i przeciwpożarowego oraz wyposażenia osobistego strażaków dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Kudowa-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego i przeciwpożarowego oraz wyposażenia osobistego strażaków dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Kudowa-Zdrój realizowana w ramach projektu Modernizacja integrowanego ochronnego systemu Orlickich i Bystrzyckich gór w związku z podpisaniem umowy z Schengen współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. ZAKRES DOSTAWY Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę niżej wyszczególnionego sprzętu ratowniczego i przeciwpożarowego oraz wyposażenia osobistego strażaków dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Kudowa-Zdrój: 1 Ubranie strażackie specjalne 30 kpl. 2. Hełm strażacki 24 szt. 3. Buty strażackie specjalne 30 par 4. Pas strażacki bojowy 24 szt. 5. Rękawice strażackie 30 par 6. Kamizelka ostrzegawcza 40 szt. 7. Toporek strażacki z pokrowcem 24 szt. 8. Drabina 2 szt. 9. Motopompa pożarnicza 2 szt. 10. Agregat prądotwórczy 1 szt. 11. Detektor gazu 3 szt. 12. Sygnalizator bezruchu 8 szt. 13. Skokochron 1 szt. 14. Poduszka wysokociśnieniowa z osprzętem 1 szt. o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (część III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy i wolny od wad oraz musi spełniać wymagania określone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia , a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania ( Dz. U. z 2010r. Nr 85 poz. 553), a dla poszczególnych pozycji specyfikacji winien posiadać deklaracje zgodności z normami EN oraz świadectwa dopuszczenia wyrobów do użytkowania wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP). Miejsce dostawy: siedziba Referatu Ochrony Mienia, ul. Zdrojowa 27, 57-350 Kudowa-Zdrój. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na całość przedmiotu zamówienia gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy. Przedmiot umowy obejmować będzie wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności: koszty dostawy (załadunek, transport, rozładunek), gwarancji, ubezpieczenia przedmiotu zamówienia aż do jego odbioru oraz związane z warunkami umowy. Wszelkie użyte w treści niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie odnoszące się do materiałów lub urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia, służą jedynie określeniu standardu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń pod warunkiem zachowania parametrów technicznych nie gorszych niż przyjęte w specyfikacji przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach