Przetargi.pl
Dostawa sprzętu pszczelarskiego oraz ogrodniczego na potrzeby realizacji warsztatów i utrzymania terenów przyrodniczo cennych oraz enklaw edukacji ekologicznej w projekcie „CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ ARKA”

Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących CKP ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, Moszczanicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 475 05 70, 33 475 05 70 , fax. 33 475 05 70
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących CKP
    Moszczanicka 9
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 475 05 70, 33 475 05 70, fax. 33 475 05 70
    REGON: 00074415000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczanica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu pszczelarskiego oraz ogrodniczego na potrzeby realizacji warsztatów i utrzymania terenów przyrodniczo cennych oraz enklaw edukacji ekologicznej w projekcie „CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ ARKA”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzęt pszczelarskiego oraz ogrodniczego na potrzeby realizacji warsztatów i utrzymania terenów przyrodniczo cennych oraz enklaw edukacji ekologicznej w projekcie Centrum Edukacji Ekologicznej ARKA. Szczegółowy zakres dostaw obejmuje następujący sprzęt i wyposażenie. 1. Sprzęt pszczelarski: 1. Kombinezon pszczelarski z kapeluszem i rękawicami – rozmiar dziecięcy 10 sztuk, materiał kombinezonu bawełna, kapelusz odpinany, para rękawic dla każdego kombinezonu, Ściągacze gumowe w nogawkach i rękawach zabezpieczające przed dostaniem się pszczoły pod odzież oraz ściągacz w talii. Wymiar dziecięcy uniwersalny. 2. Kombinezon pszczelarski z kapeluszem i rękawicami – rozmiar młodzieżowy 10 sztuk, materiał kombinezonu bawełna, kapelusz odpinany, para rękawic dla każdego kombinezonu, Ściągacze gumowe w nogawkach i rękawach zabezpieczające przed dostaniem się pszczoły pod odzież oraz ściągacz w talii. Wymiar młodzieżowy uniwersalny. 3. Kombinezon pszczelarski z kapeluszem i rękawicami – rozmiar dla dorosłych 10 sztuk, materiał kombinezonu bawełna, kapelusz odpinany, para rękawic dla każdego kombinezonu, Ściągacze gumowe w nogawkach i rękawach zabezpieczające przed dostaniem się pszczoły pod odzież oraz ściągacz w talii. Wymiar młodzieżowy uniwersalny. 4. Miodarka wirówka ręczna nierdzewna 1 sztuka; Miodarka czterokasetowa z napędem ręcznym z hamulcem, uniwersalna - do różnych typów ramek. Kasety ruchome - kasety odwracane ręcznie. Opis: Zbiornik miodarki wykonany ze stali nierdzewnej (kwasoodporna) o grubości min. 0,6mm. Obrotowe kasety spawane, wykonane z prętów ze stali nierdzewnej o średnicy min. 4mm (poziome) i prętów o średnicy min. 3mm(pionowe), demontowany ręcznie kosz miodarki / wyjmowany kosz, podstawa do miodarki. Średnica bębna minimum 500 mm, wysokość bębna minimum 600 mm. Urządzenie musi posiadać certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. Gwarancja 24 miesiące 5. Stół do odsklepiania, widelce (odsklepiacze nierdzewne widelcowi), odstojnik ze stali kwasoodpornej – zestaw Stół do odsklepiania sztuk jeden (1) Stół do odsklepiania, wzmocniony z trapezowym dnem, spust powinien być umieszczony w dnie, stół powinien zawierać stojak na odsklepianą ramkę, możliwość regulowania wysokości stołu do potrzeb użytkowników, stół powinien posiadać perforowane sita na dnie na odsklepy. Gwarancja 24 miesiące. 6. Widelce (odsklepiacze nierdzewne widelcowe) sztuk sześć (6), wykonane ze stali nierdzewnej z drewnianym trzonem. 7. Odstojnik ze stali kwasoodpornej sztuk jeden (1) – wykonany ze stali nierdzewnej, średnica minimum 400 mm, grubość blachy minimum 5 mm, wysokość minimum 440 mm. 8. Pojemnik na miód sztuk dwie (2): pojemniki na miód 20 l, wyposażony w zawór, pokrywę oraz metalowy uchwyt, wysokość pojemnika minimum 300 mm. 2. Sprzęt ogrodniczy: 1. Widły sztuk cztery (4) wykonane ze stali hartowanej i drewna (trzon), 2. Motyka sztuk cztery (4) wykonane jako element kuty i drewno (trzon) 3. Motyczka z pazurkami sztuk cztery (4) ostrze stalowe i drewno (trzon) 4. Grabie sztuk cztery (4), ilość zębów minimum 30 ze stali, szerokość minimum 50 cm, drewno (trzon) 5. Łopata sztuk cztery (4) wykonanie ze stali hartowanej, trzon drewniany. 6. Szpadel sztuk cztery (4) wykonanie ze stali hartowanej, trzon drewniany 7. Piłka ręczna do drewna sztuk cztery (4), wykonana ze stali, długość 400 mm, rękojeść z tworzywa antypoślizgowego. 8. Konewka metalowa 12 litrów sztuk trzy (3) , konewka ocynkowana, pojemność 12 l, wyposażona w sito. 9. Taczka ogrodowa sztuk trzy (3), ocynkowana, pojemność misy minimum 80 l, koło o średnicy minimum 250 mm pompowane, 10. Odzież ochronna – fartuchy do zajęć ogrodowych – rozmiar dziecięcy wraz z rękawicami – dziesięć (10) kompletów, wykonany z płótna lub materiałów równoważnych (o podobnych parametrach), minimum 2 kieszenie, para rękawic, rozmiar dziecięcy uniwersalny. 11. Odzież ochronna fartuchy do zajęć ogrodowych – rozmiar dla młodzieży wraz z rękawicami dziesięć (10) kompletów wykonany z płótna lub materiałów równoważnych (o podobnych parametrach), minimum 2 kieszenie, para rękawic, rozmiar młodzieżowy uniwersalny. 12. Odzież ochronna fartuchy do zajęć ogrodowych – rozmiar dla dorosłych wraz z rękawicami dziesięć (10) kompletów wykonany z płótna lub materiałów równoważnych (o podobnych parametrach), minimum 2 kieszenie, para rękawic, rozmiar dla dorosłych uniwersalny. 13. Kosiarka do koszenia / utrzymania terenów przyrodniczych w projekcie (gwarancja 24 miesiące), kosiarka rotacyjna, minimalna szerokość robocza 1,85 m, ilość noży 6, ilość talerzy 2, 2 lata gwarancji. Zamówienie jest częścią realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: „CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ ARKA” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej: V: Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2014–2020, Poddziałanie 5.4.3 Ochrona różnorodności biologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16640000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium 1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), 1.2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 04 1560 1023 0000 9140 0001 5882 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 1.4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 1.5. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 1.9. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 1.6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.10. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym Formularzem Techniczno - Cenowym (załącznik nr 1 A do niniejszej specyfikacji). 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt. 2.1. Rozdziału XIX SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 6) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną