Przetargi.pl
Dostawa sprzętu pomocy naukowych/dydaktycznych w związku z realizacją projektu pt. „Kreatywność i nauka - każdy uczeń tego szuka” nr RPLD.11.01.02-10-0136/18 realizowanego w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020

Gmina Goszczanów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-215 Goszczanów, ul. Kaliska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 297 051, , fax. 438 298 245
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goszczanów
    ul. Kaliska 19
    98-215 Goszczanów, woj. łódzkie
    tel. 438 297 051, , fax. 438 298 245
    REGON: 73093447600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://goszczanow.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu pomocy naukowych/dydaktycznych w związku z realizacją projektu pt. „Kreatywność i nauka - każdy uczeń tego szuka” nr RPLD.11.01.02-10-0136/18 realizowanego w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania: 3.2.1 Dostawa sprzętu pomocy naukowych/dydaktycznych wg wymagań opisanych w Załączniku do OPZ  Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną został zawarty w Załączniku do OPZ, stanowiącym załącznik do SIWZ.  Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.  Jeśli przedmiot zamówienia obejmuje oprogramowanie jako odrębną pozycję lub oprogramowanie stanowi integralną cześć produktu, to musi być ono oryginalne, w polskiej wersji językowej, nowe, nieużywane, nigdy wcześnie nieaktywowane. Oprogramowanie posiada wszelkie niezbędne, wymagane oznakowania, które umożliwią potwierdzenie jego oryginalności, autentyczności (możliwość dokonania weryfikacji jego legalności przez zamawiającego).  Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, certyfikat CE (jeśli dotyczy), aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje, itp.  Zamawiający dopuszcza, aby oferta zawierała różne modele sprzętu, jednakże spełniające wymogi minimalne, określone w Załączniku nr 1 OPZ.  Wskazane w załączniku nr 1 OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.  W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o porównywalnych parametrach technicznych lub wyższych. Użycie przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, itp. ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 3.3 Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby Realizatorów (odbiorców) zamówienia określonych w rozdziale 1. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za instalację lub uruchomienie przedmiotu dostawy. 3.4 Wynagrodzenie: Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia musi obejmować wszelkie koszty i wydatki związane z realizacją zamówienia. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.6 Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV: 39161100-6 Pomoce dydaktyczne Kod CPV: 39290000-1 Wyposażenie różne Kod CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Kod CPV: 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny Kod CPV: 39162000-5 Pomoce naukowe Kod CPV:22114300-5 Mapy Kod CPV:38510000-3 Mikroskopy Kod CPV:38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny Kod CPV:33793000-5 Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV:38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowania Kod CPV:38410000-2 Przyrządy pomiarowe Kod CPV:33696300-8 Odczynniki chemiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 7.1 Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 7.2 Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@goszczanow.com, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie 6 SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP) dla których dopuszczalna jest tylko forma pisemna. 7.3 W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy. 7.4 Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: ul. Kaliska 19, 98-15 Goszczanów w godzinach pracy Zamawiającego, 7.5 Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: sekretariat@goszczanow.com, 7.6 Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane za pomocą w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. 7.7 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 7.8 Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Katarzyna Jeziorska tel. 43 829 82 44 w zakresie dotyczącym procedury zamówienia: Damian Janiak tel. 43 839 83 37 7.9 Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ Zmianę SIWZ Zamawiający zamieści na stronie internetowej. 7.10 Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz zamieści taką informację na własnej stronie internetowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach