Przetargi.pl
Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych do specjalistycznej pracowni w ramach projektu "Nowe umiejętności - nowe szanse"

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych do specjalistycznej pracowni w ramach projektu "Nowe umiejętności - nowe szanse"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu (w przypadku wskazanych niżej części zamówienia - wraz z montażem) oraz pomocy dydaktycznych do specjalistycznej pracowni dydaktycznej w Zespole Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach w ramach projektu "Nowe umiejętności – nowe szanse". Zamówienie jest realizowane przez Zamawiającego w ramach projektu pn. „Nowe umiejętności – nowe szanse” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT. Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części: CZĘŚĆ I: Dostawa mebli cateringowych Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w Załączniku nr 6A do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). CZĘŚĆ II: Dostawa i montaż mebli gastronomicznych Część II zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli gastronomicznych, zgodnie z Projektem - Rysunek nr A.03 (Załącznik nr 12 do SIWZ). Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w Załączniku nr 6B do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). CZĘŚĆ III: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego Część III zamówienia obejmuje dostawę i montaż sprzętu gastronomicznego, zgodnie z Projektem - Rysunek nr A.03 (Załącznik nr 12 do SIWZ). Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w Załączniku nr 6C do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). CZĘŚĆ IV: Dostawa drobnego sprzętu Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w Załączniku nr 6D do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). CZĘŚĆ V: Dostawa monitora interaktywnego i stojaka wraz z montażem Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w Załączniku nr 6E do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). UWAGA! Dotyczy CZĘŚCI III oraz CZĘŚCI V: Po dokonaniu dostawy i montażu poszczególnych urządzeń Wykonawca, w ramach przysługującego mu wynagrodzenia i w terminie do 7 tygodni od daty zawarcia umowy, zobowiązany jest do przeprowadzenia jednego szkolenia instruktażowego pracowników Odbiorcy w zakresie obsługi: - CZĘŚĆ III: ciśnieniowego ekspresu do kawy, pieca konwekcyjno-parowego piekarniczego; - CZĘŚĆ V: monitora interaktywnego. Dotyczy CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV oraz CZĘŚCI V: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczone elementy wyposażenia muszą posiadać oznakowanie CE, właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia wszelkie normy i wymagania przewidziane dla niego właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodne z: 1) rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L Nr 139 z dnia 30.04.2004 r., str. 1, z późn. zm.) – jeżeli dotyczy, 2) rozporządzeniem (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004 r., str. 4, z późn. zm.) – jeżeli dotyczy, 3) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) – jeżeli dotyczy, 4) ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) – jeżeli dotyczy, 5) ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 544) – jeżeli dotyczy, 6) ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) – jeżeli dotyczy, - wraz z aktami wykonawczymi. Wraz z dostawą wyposażenia Wykonawca wyda Odbiorcy karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania z rzeczy itp. UWAGA! Dotyczy CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV oraz CZĘŚCI V: W terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, wybrany Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Odbiorcy dokumenty dotyczące elementów wyposażenia: 1) certyfikaty (lub atesty – jeżeli dotyczy) dopuszczające stosowanie wyposażenia w placówkach oświatowych wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń; dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego wyposażenia są dedykowane; 2) w celu potwierdzenia spełniania wymagań (parametrów technicznych) podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy przedstawić kartę katalogową z poświadczeniem autentyczności przez wykonawcę, na której będzie przedstawiony proponowany element wyposażenia; karta katalogowa musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy, rysunek lub zdjęcie, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia podane wymagania. Dotyczy CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV oraz CZĘŚCI V: Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez: - odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, - wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje asortyment równoważny, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowany przez niego asortyment jest równoważny w stosunku do opisanego przez Zamawiającego. Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące, maksimum 60 miesięcy od dnia odbioru dostawy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru - przy czym gwarancja nie może być krótsza niż okres gwarancji udzielony przez producentów towaru (jeżeli dotyczy), Wymagany termin rękojmi: minimum 24 miesiące, maksimum 60 miesięcy od dnia odbioru dostawy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.3) - III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach