Przetargi.pl
Dostawa sprzętu poligraficznego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2547408, centrala 2547598 , fax. 042 2547418
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
    ul. Wojska Polskiego 121 121
    91-726 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2547408, centrala 2547598, fax. 042 2547418
    REGON: 00027579000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu poligraficznego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca: Część I - dostawa prasy drukarskiej do druku sublimacyjnego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, wraz z wniesieniem sprzętu przez pracowników Wykonawcy, montaż (instalację) i uruchomienie. Po dokonaniu instalacji, uruchomienia aparatury i przeprowadzeniu instruktażu stanowiskowego zostanie dokonany odbiór przedmiotu umowy na podstawie protokołu dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I opisany został w załączniku nr 1 A do niniejszej SIWZ. Część II- dostawa prasy walcowej graficznej na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, wraz z wniesieniem sprzętu przez pracowników Wykonawcy, montaż (instalację) i uruchomienie. Po dokonaniu instalacji, uruchomienia aparatury i przeprowadzeniu instruktażu stanowiskowego zostanie dokonany odbiór przedmiotu umowy na podstawie protokołu dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części II opisany został w załączniku nr 1 B do niniejszej SIWZ. Część III- dostawa suszarki półkowej na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, wraz z wniesieniem sprzętu przez pracowników Wykonawcy, montaż (instalację) i uruchomienie. Po dokonaniu instalacji, uruchomienia aparatury i przeprowadzeniu instruktażu stanowiskowego zostanie dokonany odbiór przedmiotu umowy na podstawie protokołu dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części III opisany został w załączniku nr 1 C do niniejszej SIWZ. Część IV- dostawa ciśnieniowego urządzenia do odwarstwiania siatek sitodrukowych na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, wraz z wniesieniem sprzętu przez pracowników Wykonawcy. Odbiór przedmiotu umowy zostanie dokonany na podstawie protokołu dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części IV opisany został w załączniku nr 1 D do niniejszej SIWZ. 2. Podane przez Zamawiającego określenia dotyczące jakości, marki sprzętu, jego typu są przykładowe co oznacza, że wymagane parametry techniczne nie mogą być gorsze jakościowo niż te wymienione dla sprzętu wskazanego w specyfikacji technicznej. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających techniczne i funkcjonalne rozwiązania równoważne, ale tylko wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zaproponuje produkty, którego wszystkie parametry techniczne będą takie same lub lepsze jak wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. Brak takiej zgodności oznacza, że proponowany sprzęt nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego. Pod względem formalnoprawnym jest to niezgodność oferty z treścią SIWZ, co zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty. 4. Dla Zamawiającego równoważne oznacza parametry techniczne, które nie mogą być gorsze niż w przykładowo wymienionym sprzęcie. Aby zobrazować sytuację i uprzedzić ewentualne pytania Wykonawców przedstawiamy poniższy przykład: Zamawiający chce zakupić drukarkę, oczekiwane parametry sprzętu to: Drukarka: HP LaserJet 1020 1) Rodzaj druku: czarno-biały 2) Liczba stron/minutę: 18 3) Port(y) komunikacji: USB 2.0 Wykonawca zaproponował w ofercie: Drukarka: Lexmark LX 3450 a) Rodzaj druku: czarno-biały b) Liczba stron/minutę: 19 c) Port(y) komunikacji: USB 1.1 Zaproponowana w ofercie drukarka spełnia wymogi jedynie w pkt. a) i b) jeden, zaś w pkt c) port komunikacji nie spełnia oczekiwań Zamawiającego (zamiast portu USB w standardzie Wykonawca zaproponował rozwiązanie określone standardem 1.1. Taka sytuacja oznacza, że zaproponowana drukarka nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp zostaje odrzucona. 5. Jeżeli Wykonawca proponuje urządzenia, materiały równoważne w stosunku do określonych w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D zobowiązany jest podać ich markę, typ itp. 6. Zastosowanie urządzeń lub materiałów nierównoważnych spowoduje odrzucenie oferty. 7. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. 8. Dostarczony sprzęt elektroniczny będzie posiadał oznakowanie CE. Dokumenty te należy okazać na żądanie Zamawiającego. Dokumentów tych nie trzeba dołączać do oferty. 9. Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów. 10. Dokumentacja ta dostarczona będzie w języku polskim. 11. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429622009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną