Teatr Śląski im. St. Wyspiańskiego w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-003 Katowice, ul. Rynek 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 2587-251 , fax. 0-32 2598-976
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr Śląski im. St. Wyspiańskiego w Katowicach
ul. Rynek 2 2
40-003 Katowice, woj. śląskie
tel. 0-32 2587-251, fax. 0-32 2598-976
REGON: 00027924900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu oświetleniowo- akustycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet I - mikser sygnałów video 1 szt Pakiet II stół oświetleniowy 1 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia b)Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy zadanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się wykonanie co najmniej jednej realizacji obejmujących dostawy sprzętu : Pakiet I o wartości nie mniejszej niż 50 000,- zł. Pakiet II o wartości nie mniejszej niż 150 000,- zł. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków: zasada spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6-miesięcy przed dniem składania ofert, b) oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, c) wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Uwaga! Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605). Oferty wspólne: - W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. - Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w pkt a), c), muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum/wspólników spółki osobno. - Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrslaski.art.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu multimedialnego do głosowania
DZP.381.79.2016.DW.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa zestawu telebimów wraz ze zdalnym sterowaniem, oprogramowaniem, układem zasilania i montażem na dachu Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa zestawu telebimów wraz ze zdalnym sterowaniem, oprogramowaniem, układem zasilania i montażem na dachu Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2015-10-26 - INFRASTRUKTURA OBSŁUGI MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Dodano: 2015-01-23 - Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów multimedialnych i cyfrowych, sprzętu komputerowego, programów multimedialnych na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier - 3 części
Dodano: 2014-11-28 - Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów multimedialnych i cyfrowych, sprzętu komputerowego, programów multimedialnych, pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier - 6 części
Dodano: 2014-06-24 - Dostawa i montaż sprzętu do interaktywnych stanowisk symulacyjnych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/42/JP/14
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa sprzętu multimedialnego do zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Nowa jakość edukacji w Pyskowicach
Dodano: 2013-11-19 - Zakup stołu multimedialnego dla potrzeb projektu pn. Dynamizacja rozwoju społeczno-gospodarczego Radlina dzięki kompleksowej, międzynarodowej promocji terenów inwestycyjnych.
Dodano: 2013-10-11 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, elektronicznego, kas fiskalnych, czytników kodów oraz oprogramowania, podzespołów i urządzeń peryferyjnych do projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-08-21