Przetargi.pl
Dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów informatycznych na potrzeby Sądu Okręgowego w Rzeszowie.

Sąd Okręgowy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Pl. Śreniawitów 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8756200 , fax. 017 8756299
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
    Pl. Śreniawitów 3 3
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8756200, fax. 017 8756299
    REGON: 00032425700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów informatycznych na potrzeby Sądu Okręgowego w Rzeszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów informatycznych na potrzeby Sądu Okręgowego w Rzeszowie i obejmuje: - Listwa zasilająco-filtrująca (5 gniazd, gn. RJ, 1,5m) szt. 10 - Listwa zasilająco-filtrująca (5 gniazd, gn. RJ, 5m) szt. 5 - Klawiatura (USB) szt. 3 - Jednostka centralna szt. 18 - Monitor szt. 19 - Komputer przenośny (laptop) szt. 17 - Urządzenie wielofunkcyjne szt. 2 - Mysz szt. 5 - Drukarka laserowa sieciowa szt. 5 - Zasilacz do komputera szt. 3 - Pamięć RAM do laptopa DELL Vostro 3500 szt. 1 - Napęd Blu-Ray (zewnętrzny) szt. 1 - Patchcord, RJ45, kat. 5e UTP, 5.0m, osłonka zalewana szt. 40 - Kabel skrętka kat. 5e, 100 mb. szt. 1 - Macierz dyskowa - wieloprotokołowy system składowania danych szt. 1 - Switch - przełącznik sieciowy szt. 1. II.1.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ pt: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla zadania pod nazwą: Dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów informatycznych na potrzeby Sądu Okręgowego w Rzeszowie. II.1.3.3. Od wykonawców oczekuje się starannego zapoznania z przedmiotem zamówienia i potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy są zgodne z przedmiotem zamówienia. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy są zgodne z przedmiotem zamówienia, żąda potwierdzenia wszystkich minimalnych wymagań zawartych w SIWZ co do parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia poprzez złożenie wraz z ofertą oryginału wypełnionego przez wykonawcę (tak jak oferta w języku polskim, wypełnionego i podpisanego przez wykonawcę zgodnie z zapisami pkt XIV.SIWZ) formularza pn: SPECYFIKACJA TECHNICZNO-CENOWA DOSTAWY, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. Aby prawidłowo wypełnić niniejszy formularz ( zał. Nr 3 do SIWZ) wykonawca musi dokonać skreśleń w kol. D: pozostawiając TAK jeśli oferowany sprzęt spełnia wymagane parametry, pozostawiając NIE jeśli oferowany sprzęt nie spełnia wymaganych parametrów. Dodatkowo Wykonawca musi podać - w przypadku każdej pozycji asortymentowej - nazwę producenta danego sprzętu, model sprzętu lub typ sprzętu. II.1.3.4. Dodatkowo w celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ, Zamawiający na podstawie art.25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp zgodnie z §5 z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać nzamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r., Nr 226, poz.1817 z późn. zm.) żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - dokumentów przedstawionych poniżej: a/ certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (dotyczy komputera stacjonarnego i przenośnego); b/ dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 (dotyczy komputera stacjonarnego, monitorów, komputerów przenośnych); c/ dokumentu potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom dotyczącym ergonomii pracy i poziomów dopuszczalnego promieniowania monitorów zgodnie z normą TCO 03 (dotyczy monitorów); Dokumenty te stanowią odpowiednio: - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ( dotyczy pkt II.1.3.4.c); - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich ( dotyczy pkt II.1.3.4.a, II.1.3.4.b). Wykonawca zamiast zaświadczeń (dokumentów ) o których mowa w pkt II.1.3.4. lit. a, b i c,może złożyć: - równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; Wykonawca zamiast zaświadczeń (dokumentów) o których mowa w pkt II.1.3.4 lit. a i b może złożyć: - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Ocena spełnienia wymogu , że oferowane przez wykonawcę dostawy stanowiące dany przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom zamawiającego określonym w SIWZ zostanie dokonana poprzez stwierdzenie spełnia - nie spełnia na podstawie kompletu złożonych przez wykonawcę dokumentów z pkt II.1.3.4. lit. a, b i c.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach