Przetargi.pl
Dostawa sprzętu oraz uruchomienie pięciu punktów kamerowych

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4510233 , fax. (056) 4510233
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4510233, fax. (056) 4510233
    REGON: 00059692600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu oraz uruchomienie pięciu punktów kamerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i uruchomienie pięciu punktów kamerowych w ramach zadania inwestycyjnego: Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego VIII etap - ZK/1/2008/ZK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego obejmuje dostawę sprzętu do pokoju dozoru znajdującego się w Komendzie Miejskiej Policji, wykonanie sieci szkieletowej składającej się z sześciu stacji bazowych, dziesięciu stacji klienckich, trzech połączeń typu BRIDGE, a także uruchomienia pięciu nowych punktów kamerowych na terenie miasta. Ponadto zamówienie obejmuje również wymianę jednej z najstarszych kamer systemu. Wymagane minimalne parametry techniczne dla kamer montowanych w punktach kamerowych oraz wymienianych na nowe: - szybkoobrotowa, zewnętrzna, dzień/noc, - rozdzielczość 540 TVL, - zoom optyczny min 35 razy, - zoom cyfrowy min 12 razy, - obiektyw moto-zoom z automatyczną przysłoną i ostrością, ogniskowa obiektywu f=3.4~119, - strefy prywatności, - czułość min 0,3 lx dla trybu kolor oraz 0,01 lx dla trybu czarno-białego, - obrót w poziomie ciągły 360 stopni, - obrót w pionie 180 stopni, - obsługa protokołów Pelco P i Pelco D - długość programowanej trasy (patern) min 5 minut, - uchwyt kamery o długości min. 60cm - konstrukcja modułowa. Zamawiający przewiduje uruchomienie pięciu punktów kamerowych zlokalizowanych w następujących częściach miasta: - punkt kamerowy 1 - ul. Kościelna na budynku nr 15, - punkt kamerowy 2 - ul. Wybickiego na budynku nr 5, - punkt kamerowy 3 - skrzyżowanie ulic Rapackiego i Moniuszki na słupie oświetleniowym, - punkt kamerowy 4 - Park Miejski na wysokości fontanny, - punkt kamerowy 5 - Al. 23-go Stycznia. System transmisji wideo punktów kamerowych poza punktem 1 i 4 należy wykonać z zastosowaniem transmisji bezprzewodowej pracującej w wolnym paśmie na częstotliwości nie mniejszej niż 5GHz. Wymagane jest, aby system transmisji posiadał minimum 8 niezależnych kanałów wideo, zmienną polaryzację, anteny kierunkowe o zasięgu 5km. System musi zapewniać transmisję w czasie rzeczywistym, bez opóźnień oraz utraty jakości obrazu. System transmisji telemetrii kamer z wyjątkiem kamery w punkcie kamerowym nr 1 i 4 należy wykonać z zastosowaniem transmisji bezprzewodowej pracującej w wolnym paśmie na częstotliwości nie mniejszej niż 800MHz. Wymagane jest aby system umożliwiał między innymi obsługę zaawansowanych kamer szybkoobrotowych na odległość 6km. Transmisja sygnału telemetrii musi spełniać następujące minimalne parametry: - praca w wolnym paśmie na częstotliwości powyżej 800MHz, - obsługa protokołów PELCO P, PELCO D, - 10 niezależnych kanałów pracy, - płynna praca bez opóźnień, - regulacja mocy nadawczej, - zasięg 6km. Sygnały wideo z punktów kamerowych poza punktem nr 1, 2 i 4 mają być transmitowane do punktu zbiorczego na budynku Toruńskiej 2/4 drogą radiową a następnie do pokoju dozoru w Komendzie Miejskiej Policji za pomocą istniejącego kabla światłowodowego wielomodowego. Sygnał wideo z punktu kamerowego nr 1 ma być przesyłany na odległość 200m za pomocą kabla typu skrętka a następnie wpięty w kabel światłowodowy znajdujący się w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Ratuszowej 1. Sygnał wideo z punktu kamerowego nr 2 ma być przesyłany drogą radiową do budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Ratuszowej 1. System transmisji wideo oraz telemetrii punktu kamerowego nr 4 należy wykonać w oparciu o sieć szkieletową. Wszystkie punkty kamerowe należy wyposażyć w zasilanie awaryjne pozwalające na pracę przez okres 2 godzin a także instalacje odgromowe. Obecnie istniejący system monitoringu miasta zbudowany został w oparciu o kamery Spectra III firmy PELCO, transmisję wideo i telemetrii po kablu światłowodowym wielomodowym 16G o długości około 3200m. Obecnie używanym protokołem jest protokół PELCO-P, szybkość 4800. I.Rozbudowa pokoju dozoru. 1. Dostawa trzech zestawów komputerowych o podanych poniżej minimalnych parametrach: - obudowa leżąca, - procesor 3GHz, - dysk 500GB, - karta graficzna 256Mb, - nagrywarka DVD, - zasilacz 400W, - klawiatura, mysz optyczna, - trzy wentylatory, - zasilacz awaryjny, - MS Windows XP, - monitor 19 5:4, wejścia VGA, BNC 2. Dostawa materiałów eksploatacyjnych: - zestaw tonerów do drukarki HP Laser Jest 2605 - 1kpl, - płyty DVD - 500szt, - płyty CD - 200szt, - pendrive 8GB - 4szt. 3. Monitor LCD 42 - 2 szt. 4. Rozdzielacz sygnału wideo 1:2, 16 wejść BNC. 5. Sieciowy pulpit sterujący do urządzeń sieciowych kompatybilny z kamerami DAHUA i ujętymi w ofercie. 6.Stanowisko do obsługi kamer w sieci szkieletowej. 7. Licencjonowany program do obsługi 35 kamer kompatybilny z urządzeniami DAHUA - 3 szt. 8. Przełączniki KVM 4-portowe, VGA, PS2, USB - 2szt. 9. Szafa teleinformatyczna 19 cali, 15U, 600×600mm wraz z trzema półkami do montażu urządzeń. 1.Schemat sieci szkieletowej 802.11a Sieć szkieletowa ma składać się z sześciu stacji bazowych, dziesięciu stacji klienckich, trzech mostów (BRIDGE) i dwóch połączeń światłowodowych. Sieć szkieletowa powinna pokryć całe miasto i zapewnić transmisję z punktami klient na poziomie 54MBS, urządzenia muszą posiadać wydajność niezbędną do przesyłu plików AV bez poklatkowości w rozdzielczości D1 min 6 klatek/s. 2.Punkty bazowe i klienckie należy zamontować na masztach istniejących lub wybudować nowe na dachach wskazanych budynków. Instalacje elektryczne należy wykonać zgodnie zobowiązującymi przepisami i normami stosowanymi do tego typu instalacji. Sposoby zasilania jak i wykonania instalacji należy ustalić z właścicielami lub zarządcami budynków. 3.Parametry techniczne urządzeń WLAN: - moc wyjściowa radia 23dBm, - ilość gniazd antenowych - 1 szt, - typ gniazd antenowych - RSMA, - Antena - 20dB 5GHz, - standard radiowy - 108Mbps -802.11a/b/g 54Mbps - 802.11a, - standard przewodowy - 802.3u 10/100 Mbps Fast Ethernet, - pasmo - 5GHz 2,4GHz, - tryb pracy - Dual AP, duplex, dual WDS Bridge, separate Bridge, Ap+client, Client+Ap, ap+WDS bridge, WDS+Gateway, Gateway+WDS, ap+gateway, gateway+ap, - procesor Atheros MIPs 24K 680@800 MHz, - pamięć 64 MB DDR embedded. Wszelkie uzgodnienia z właścicielami budynków i terenów, gdzie mają zostać zamontowane punkty kamerowe, leżą po stronie Wykonawcy. Wszelką wymaganą przepisami prawa budowlanego dokumentację dotyczącą zgłoszeń prac budowlanych lub zajęć pasa drogowego opracowuje i uzgadnia z właściwymi organami Wykonawca. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349710004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt 2.a) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokument powinien być wystawiony w terminie, o którym mowa w pkt 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną