Przetargi.pl
Dostawa sprzętu okulistycznego na potrzeby SPZOZ w Tarczynie

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W TARCZYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-555 Tarczyn, ul. Warszawska 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 727 70 39
  • Data zamieszczenia: 2023-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W TARCZYNIE
    ul. Warszawska 42
    05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 727 70 39
    REGON: 671987015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoztarczyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu okulistycznego na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu okulistycznego (zwanego dalej „sprzętem”:1) urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.),2) wyświetlacza optotypów (1 szt.),3) lampy szczelinowej (1 szt.)4) lasera z opcją vitreolizy (1 szt.)5) lampy do Crosslinkingu (1 szt.)6) lasera siatkówkowego wieloogniskowego (1 szt.)7) soczewki do panoramicznego badania siatkówki i badania przy wąskiej źrenicy (1 szt.),8) soczewki (1 szt.),9) oprawek próbnych (1 szt.)10) kasetki okulistycznej (1 szt.)11) oftalmoskopu bezpośredniego (1 szt.)12) unitu okulistycznego (1 szt.)na potrzeby Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarczynie – o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 5 do swz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach