Przetargi.pl
Dostawa sprzętu narciarskiego , sportowego oraz obuwia i odzieży sportowej dla OSPG Duszniki Zdrój

Jednostka Wojskowa Nr 4161 ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Walecznych 59
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 6478100 , fax. 0-74 647-82-33
  • Data zamieszczenia: 2011-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4161
    ul. Walecznych 59 59
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 6478100, fax. 0-74 647-82-33
    REGON: 89133386900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu narciarskiego , sportowego oraz obuwia i odzieży sportowej dla OSPG Duszniki Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu narciarskiego, sportowego oraz obuwia i odzieży sportowej dla Ośrodka Szkolenia Piechoty Górskiej (OSPG) w Dusznikach Zdroju, ul.Świerczewskiego 49. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach