Jednostka Wojskowa Nr 4161 ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Walecznych 59
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 6478100 , fax. 0-74 647-82-33
- Data zamieszczenia: 2010-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4161
ul. Walecznych 59 59
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 6478100, fax. 0-74 647-82-33
REGON: 89133386900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu narciarskiego dla OSPG Duszniki Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu narciarskiego dla Ośrodka Szkolenia Piechoty Górskiej Duszniki Zdrój(OSPG) , ul. Świerczewskiego 49 w ilości: - 33 par nart wraz z wiązaniami, - 33 par butów narciarskich, - 33 par kijków do nart. Zamawiający wymaga aby: - sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem fabrycznie nowym i wolny od wad, - okres gwarancji jaki zaproponuje wykonawca wynosił min. 12 miesięcy na zakupiony sprzęt od dnia dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374111209
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną