Przetargi.pl
Dostawa sprzętu nagłaśniającego oraz tablicy interaktywnej do sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego we Włodawie

Zarząd Powiatu we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. Józefa Piłsudskiego 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721510 , fax. 082 5722444
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu we Włodawie
    al. Józefa Piłsudskiego 24 24
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721510, fax. 082 5722444
    REGON: 11020015900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wlodawa.pl.www.bip.powiat.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu nagłaśniającego oraz tablicy interaktywnej do sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego we Włodawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego oraz tablicy interaktywnej z projektorem w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego we Włodawie, zlokalizowanej we Włodawie ul. Piłsudskiego 24. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań: Zadanie Nr 1 - zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego Zadanie Nr 2 - zakup, dostawa i montaż tablicy interaktywnej z projektorem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcy spełnią powyższe warunki, jeśli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1a do SIWZ; b) Oświadczenie Wykonawcy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - załącznik nr 1b do SIWZ; c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wlodawa.pl, www.bip.powiat.wlodawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną