Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, Narutowicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 472 400 , fax. 583 472 913
- Data zamieszczenia: 2018-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 472 400, fax. 583 472 913
REGON: 162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu na potrzeby wykonania zadania WP2 „Charakterystyka rozprzestrzeniania się biogenów i pestycydów na obszarze badanych zlewni” na potrzeby realizacji projektu WaterPUCK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa zamówienia: Dostawa sprzętu na potrzeby wykonania zadania WP2 „Charakterystyka rozprzestrzeniania się biogenów i pestycydów na obszarze badanych zlewni” na potrzeby realizacji projektu WaterPUCK. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na potrzeby wykonania zadania WP2 „Charakterystyka rozprzestrzeniania się biogenów i pestycydów na obszarze badanych zlewni”. Zadanie realizowane jest w ramach projektu badawczego pt. „Modelowanie wpływu gospodarstw rolnych i struktur użytkowania terenu zlewni na przykładzie Gminy Puck na jakość wód lądowych i morskich zlokalizowanych w strefie przybrzeżnej Morza Bałtyckiego – Zintegrowany Serwis informacyjno-predykcyjny WaterPUCK”. 3. Projekt jest finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, umowa nr BIOSTRATEG3/343927/3/NCBR/2017. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pipety elektronicznej, spektrofotometru, termostatu, lodówek (laboratoryjnej i przenośnej) do siedziby zamawiającego- budynek HYDRO (nr 20 na mapie kampusu PG), pokój 207 lub 210 (II piętro). 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: 1) część I – pipeta elektroniczna 2) część II – spektrofotometr + termostat 3) część III – lodówki. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) w części I: jego dostawę do siedziby Zamawiającego, wniesienie i rozładunek, 2) w części II: jego dostawę do siedziby Zamawiającego, wniesienie i rozładunek, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie jego obsługi. 3) w części III: jego dostawę do siedziby Zamawiającego, wniesienie, rozładunek i uruchomienie. 8. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wszelkich wad i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 9. Zamawiający zastrzega, że wszelkie ryzyko do momentu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym, ponosi Wykonawca. 10. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 11. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 12. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę w ofercie n/w informacji umożliwiających zamawiającemu identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia: producent, nazwa, typ/model urządzenia. 15. Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć dokumentację techniczną zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającą spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Przez dokumentację techniczną rozumie się m.in. specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów, karty produktu albo karty katalogowe produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2024-05-02 - Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu eksploatacyjnego do badań laboratoryjnych - 2
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego, symulatorów anatomicznych, systemu detekcji i analizy (5 pakietów)
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego, sprzętu medycznego oraz sprzętu do rejestracji EEG w 3 (trzech) pakietach
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupsku
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 4 pakietach
Dodano: 2023-07-01 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego i zamrażarki niskotemperaturowej w 6 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2022-07-29 - ZP/124/2020 Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 4 pakietach
Dodano: 2021-02-12 - Część I - dostawę generatora sygnału przemiennego do techniki DEIS. Część II - dostawę 2 identycznych kart pomiarowych do jednoczesnego pomiaru 64 kanałów akwizycyjnych. Część III - dostawę karty pomiarowej do jednoczesnego pomiaru 32 kanałów akwizycyjnych wraz peryferiami.
Dodano: 2021-02-01 - ZP/83/2020 Dostawa systemu informatycznego o parametrach technicznych i zasobach obliczeniowym umożliwiający pozyskiwanie i analizę danych biomedycznych w 2 pakietach
Dodano: 2021-01-21