Przetargi.pl
Dostawa sprzętu multimedialnego i spawalniczego dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Słupsku, ul. Koszakińska 5

Centrum Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 845-7333, 845-70000 , fax. 059 845-7333, 845-70000
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego
    ul. Koszalińska 5 5
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 845-7333, 845-70000, fax. 059 845-7333, 845-70000
    REGON: 77078727400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckpslupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu multimedialnego i spawalniczego dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Słupsku, ul. Koszakińska 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - dostaw sprzętu multimedialnego 1. Ploter - 1 szt. 2. Projektory - 3 szt. Część II - dostawa sprzętu spawalniczego 1. Urządzenia MIG - kompaktowe Powertec 350C - 2 szt. 2. Urzadzenie MIG - kopaktowe Powertec 280C - 1 szt 3. Urządzenie MIG 270 inwenter Magnum 4x4 - 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302332302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: oO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakladają obowiazek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi wykanać zamówienie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniebnia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykoannia zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do formularza oferty, w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu , należy złożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzi8ałalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. 3) Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , wraz z oświadczeniem , że wykazane przez wykonawcę dostawy zostały wykonane należycie (co najmniej 3 pozycje) 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiazań w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckpslupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną