Przetargi.pl
Dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2015-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz wymagań Zamawiającego dotyczących sprzętu komputerowego składającego się na przedmiot zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 1.1-1.6 do SIWZ. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1 - 6 wymagane jest zapewnienie wymaganych w Formularzu oferowanych parametrów technicznych zał. nr 1.1-1.6 do SIWZ (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę) minimalnych terminów gwarancji. 4. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1, 3 - 6 wymagana jest sprzedaż i dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do sali CN-223 II piętro- Dział Teleinformatyczny Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 5. W zakresie przedmiotu zamówienia w części 2 wymagana jest sprzedaż wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w pomieszczeniach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 6. Dla części: 2 - 6 dostawa będzie miała charakter jednorazowy. W przypadku części 1 dostawa będzie miała charakter sukcesywny. 7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. 8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorach umów, stanowiących załącznik nr 7 oraz załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu Zamawiającemu. 10. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego przez uprawniony i autoryzowany podmiot serwisowy obejmującego przedmiot zamówienia dla wyszczególnionych zadań w miejscu instalacji, dla pozostałych na zasadach ogólnych gwarancji. Wymagane jest wskazanie w Formularzu oferowanych parametrów technicznych danych teleadresowych (nazwa, adres, telefon, faks, e-mail) firmy serwisowej, świadczącej usługi gwarancyjne. 11. Czas reakcji uprawnionego podmiotu na zgłoszenie uszkodzenia nie może być dłuższy niż 24 godz. od momentu pisemnego (faksem, pocztą e-mail) zawiadomienia przez Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu. 12. Dokonywanie przez uprawniony podmiot napraw uszkodzonego przedmiotu zamówienia na gwarancji w miejscu instalacji (dla wyszczególnionych zadań) nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu. 13. Trzykrotna naprawa sprzętu (sumowane są naprawy dotyczące także różnych elementów sprzętu) w okresie gwarancji powoduje, że Wykonawca wymieni sprzęt na nowy o równoważnych parametrach. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpoczyna bieg od daty wymiany. 14. Wystawienie faktur Zamawiającemu zgodnie z danymi zawartymi w załącznikach do poszczególnych specyfikacji technicznych, ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ. LISTA JEDNOSTEK ZOSTANIE DOSTARCZONA WYKONAWCY, KTÓRY ZŁOŻY OFERTĘ NAJKORZYSTNIEJSZĄ W DANEJ CZĘŚCI. 15. W przypadku dostawy o charakterze sukcesywnym Zamawiający będzie wykazywał w zamówieniach częściowych nazwy jednostek, dla których będą one składane. Obowiązkiem Wykonawcy będzie ujęcie powyższego w charakterze uwagi na dokumentach sprzedaży (fakturach). 16. Podstawą zapłaty są poprawnie wystawione faktury z załączonymi dokumentami ilościowego oraz jakościowego odbioru przedmiotu umowy (protokół zdawczo - odbiorczy bez zastrzeżeń), podpisanymi przez obie strony lub pisemnie upoważnione przez nie osoby. Ponadto Zamawiający wymaga, aby na fakturach zostały ujęte uwagi w postaci nazwy i numeru jednostki, dla której jest przeznaczony dostarczony sprzęt. 17. Dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia instrukcji obsługi w języku polskim, kart gwarancyjnych, specyfikacji technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia wraz ze sterownikami w przypadku, gdy wymagane są w Formularzu oferowanych parametrów technicznych, w pozostałych przypadkach na ewentualne żądanie Zamawiającego. 18. Termin płatności w rozliczeniach z Zamawiającym po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu Zamawiającemu wynosi: dla części 1- 6 - 30 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386521207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach