Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5 5
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 00052664700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu multimedialnego dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie następującego sprzętu multimedialnego: 1. tablica interaktywna wraz z projektorem; 2. 2 szt. komputerów przenośnych typu notebook 3.1 telewizor LCD 42 zgodnid z załączoną specyfikacją techniczną. Zamówienie należy zrealizować w terminie 10 do daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323230003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : - Przedstawią wykaz wykonanych minimum 1 dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, co zostanie udokumentowane zgodnie z pkt 8.1.4 SIWZ. Ocena wymaganych dokumentów i oświadczeń jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art 24 ust 1 i 2 oraz spełniający wymogi art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki SIWZ i niniejszego ogłoszenia. Przedstawią wypełniony formularz ofertowy podpisany przez uprawnionego przedstawiciela według wzoru załączonego do SIWZ i spełniający wymogi pkt 8.1 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną