Przetargi.pl
Dostawa sprzętu multimedialnego

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Akademicka 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383555, 6383444 , fax. 084 6383500
  • Data zamieszczenia: 2011-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
    ul. Akademicka 8 8
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383555, 6383444, fax. 084 6383500
    REGON: 06004411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwszzamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu multimedialnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nieużywanych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu multimedialnego, w tym: Cześć 1 zamówienia - Dostawa komputerów przenośnych (7szt), skanerów (4szt.), ekranów przenośnych na stojaku (8 szt.), drukarek laserowych (15 szt.), komputerów stacjonarnych (8 szt.) , monitorów (8 szt.), rzutników multimedialnych (8 szt.); Część 2 zamówienia - Dostawa kserokopiarek (4 szt); Część 3 zamówienia - Dostawa tabletów (2 szt.); Część 4 zamówienia - Dostawa kiosków informacyjnych (2 szt.); Część 5 zamówienia - Dostawa telewizorów (3 szt.); Część 6 zamówienia - Dostawa stołów interaktywnych (2 szt.) wraz z montażem, instalacją oraz uruchomieniem; Część 7 zamówienia - Dostawa systemu nagłośnienia sali. W ramach części 7 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać instalacje kablową pod system nagłośnienia w rurkach peszel przed wykonaniem tynków w pomieszczeniu w którym ma być on zainstalowany . W cenę należy wliczyć wykonanie oraz koszt wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania ww. instalacji . W wyznaczonym terminie przez Zamawiającego Wykonawca dokona montażu, instalacji i uruchomienia dostarczonego systemu nagłośnienia sali. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, co oznacza że Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części według powyższego podziału na części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 1.1 do siwz - dot. części 1 zamówienia załącznik nr 1.2 do siwz - dot. części 2 zamówienia załącznik nr 1.3 do siwz - dot. części 3 zamówienia załącznik nr 1.4 do siwz - dot. części 4 zamówienia załącznik nr 1.5 do siwz - dot. części 5 zamówienia załącznik nr 1.6 do siwz - dot. części 6 zamówienia załącznik nr 1.7 wraz z planem pomieszczenia sali do siwz - dot. części 7 zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do siwz. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry oraz inne wymagania jakie sprzęt musi spełnić, a także wymagane ilości. 4. W zakresie: 4.1 części nr 1 zamówienia: a) wszystkie egzemplarze oferowanych komputerów przenośnych muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; b) wszystkie egzemplarze oferowanych skanerów muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; c) wszystkie egzemplarze oferowanych ekranów muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; d) wszystkie egzemplarze oferowanych drukarek muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; e) wszystkie egzemplarze oferowanych komputerów stacjonarnych muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; f) Wszystkie egzemplarze oferowanych monitorów muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; g) Wszystkie egzemplarze oferowanych rzutników muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; 4.2. części nr 2 zamówienia : wszystkie egzemplarze oferowanych kserokopiarek muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; 4.3. części nr 3 zamówienia: wszystkie egzemplarze oferowanych tabletów muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; 4.4. części nr 4 zamówienia: wszystkie egzemplarze oferowanych kiosków informacyjnych muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; 4.5. części nr 5 zamówienia: wszystkie egzemplarze oferowanych telewizorów muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; 4.6. części nr 6 zamówienia: wszystkie egzemplarze oferowanych stołów interaktywnych muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu; 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na minimalne okresy wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, określony oddzielnie dla każdego urządzenia w ramach poszczególnych części zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany w okresie gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego usterek i zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłoszenie wad lub usterek za pomocą Internetu, faksu lub telefonicznie. Koszty dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu w ramach gwarancji poza miejscem instalacji sprzętu pokrywa wykonawca. 6. Zamawiający nie przewiduje dokonywania zaliczek. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwszzamosc.pl/; http://83.3.123.29/bip/bip/zam-wienia-publiczne/zamowienia-2011.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach