Przetargi.pl
Dostawa sprzętu mobilnego w związku z realizacją inwestycji pn.: „Dostosowanie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. do wymagań dla RIPOK”

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, Biała
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (83) 311-70-61, , fax. 83 343 16 32
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
    Biała 185 B
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. (83) 311-70-61, , fax. 83 343 16 32
    REGON: 60627212000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzok-adamki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu mobilnego w związku z realizacją inwestycji pn.: „Dostosowanie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. do wymagań dla RIPOK”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu mobilnego – kompaktora do styropianu, w ramach Inwestycji pn. „Dostosowanie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. do wymagań dla RIPOK”. 2. Urządzenie objęte przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne, kompletne, gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych nakładów, wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Szczegółowy opis urządzenia objętego przedmiotem zamówienia, w szczególności minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów, został zawarty w zał. nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Minimalne wymogi co do okresu gwarancji określa zał. nr 6 do SIWZ. Okres gwarancji Wykonawca podaje w Ofercie technicznej wg. zał. nr 7 do SIWZ. W przypadku braku wskazania w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy wymagany okres gwarancji, zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania urządzeń prototypowych. 6. Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. W przypadku opisania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. UWAGA: Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42990000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty składane wraz z ofertą. 1. Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne składane zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (oryginał); 2) uzupełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (oryginał); 3) formularz oferty technicznej (oryginał), zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; 4) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile dotyczy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia wobec każdego Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający żąda także, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje dotyczące tych podwykonawców w Oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. II. Oświadczenia i dokumenty dotyczące przynależności wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej. 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VI cz. C, składa z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną