Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu dla Szpitala w Ostródziee SA.

Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 427 357, , fax. 896 469 250
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
    ul. Władysława Jagiełły 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 427 357, , fax. 896 469 250
    REGON: 51139872500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu dla Szpitala w Ostródziee SA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu dla Szpitala w Ostródzie S.A. Według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty - na załączonym druku – załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy - na załączonym druku – załącznik nr 2 do SWIZ, c) wypełnione zestawienie parametrów technicznych - na załączonym druku – załącznik nr 3 do SIWZ, d) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - na załączonym druku – załącznik nr 4 do SIWZ, e) świadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - na załączonym druku – załącznik nr 5 do SIWZ, f) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Wykonawcę – pełnomocnika, h) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na ich zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach