Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Szosa Zambrowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 216-62-15 , fax. 862 163 063
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży
    Szosa Zambrowska 1/19
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 86 216-62-15, fax. 862 163 063
    REGON: 45019268900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu medycznego, tj. defibrylatorów transportowych , pulsoksymetrów przenośnych z funkcją kapnometrii i respiratorów transportowych określają odpowiednio załączniki nr 2a-2c do SIWZ (załączniki nr 2a-2c do umowy). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo został opisany w załączonym wzorze umowy – załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia odnośnie części nr 1 zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4.000,00 zł. W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia odnośnie części nr 2 i 3 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j., Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca zobowiązany jest wpłacać przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego prowadzony w Alior Banku S.A., nr rachunku: 25 2490 0005 00004530 6948 7425. W tytule przelewu należy wpisać: „wadium dotyczy postępowania 2-SMWU-2019-PN” W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, decyduje data uznania kwotą wadium rachunku zamawiającego. 5. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia wadium winno zawierać stwierdzenie, że nieodwołalnie, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty z tytułu przepadku wadium w sytuacjach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp, następuje jego bezwarunkowa wypłata (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta/poręczyciela w treści dokumentu w stosunku do zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. 6. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 uPzp. 7. Okoliczności przepadku wadium określa uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane przez wykonawcę załączniki nr 1, 3 i 4 oraz załącznik nr 2a, 2b i 2c do SIWZ odpowiednio dla części nr 1, 2 i 3, jak również niezbędne do przeprowadzenia postępowania dokumenty wymienione w załącznikach nr 2a-2c do SIWZ, potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 2. Pełnomocnictwo 3. Polisa od odpowiedzialności cywilnej na sumę min. 150.000,00 zł (dotyczy części nr 1), 22.000,00 zł (dotyczy części nr 2) oraz 29.000,00 (dotyczy części nr 3). 4. Wykaz zrealizowanych dostaw (załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości (przy czym wartość każdej dostawy jest nie mniejsza niż 150.000,00 zł (dotyczy części nr 1), 22.000,00 zł (dotyczy części nr 2) oraz 29.000,00 (dotyczy części nr 3)), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach