Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2106207 , fax. (067) 212 40 85
- Data zamieszczenia: 2009-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
ul. Rydygiera 1 1
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2106207, fax. (067) 212 40 85
REGON: 00126182000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego w ramach programu WRPO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa różnego sprzętu medycznego z przeznaczeniem na Oddziały szpitalne. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 16 zadań. Dostawa sprzetui medycznego wraz z montażem i uruchomiebiem wg. asortymentu: Zadanie 1 - Aparat RTG z ramieniem C - 1 kpl, Zadanie 2 - Procesor wizyjny - 1 kpl, Zadanie 3 - Wideogastrofiberoskop - 3 kpl, Zadanie 4 - Wideokolonofiberoskop - 2 kpl, Zadanie 5 - Wideobronchofiberoskop - 2 kpl, Zadanie 6 - Myjna dezynfekator do elastycznych endoskopów - 1 szt, Zadanie 7 - Urządzenia do dezynfekowania wózków i pojemników służących do tranmsportu materiałów poddawanych sterylizacji - 1 kpl, Zadanie 8 - Szczelne wózki do transportu materiałów sterylnych i skażonych między Centralna Sterylizacją i Oddziałami - 1 kpl, Zadanie 9 - Przelotowa myjnia do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzetu medycznego - 1 kpl, Zadanie 10 - Spalarka tlenu etylenu wraz z sygnalizatorem przekroczenia dopuszczalnych stężeń tlenku etylenu -1 kpl, Zadanie 11 - Aoparat do znieczulenia ogólnego z monitorowaniem parametrów życiowych - 2 kpl, Zadanie 12 - Aparat do znieczulenia ogólnego z monitorowaniem parametrów życiowych - 4 kpl, Zadanie 13 - Monitor podstawowych funkcji życiowych z analizą gazów anestetycznych - 3 kpl, Zadanie 14 - Znormalizowany stolik (wózek) anestezjologiczny - 12 szt, Zadanie 15 - Defibrylator z możliwością wykonywania kardiowersji - 2 kpl, Zadanie 16 - Komora dezynfekcyjna - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3/1 do 3/16 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 77.880,00 PLN (słownie: siedemdziesiat siedem tysięcy osiemset osiemdziesiat złotych) Zadanie 1 - 6.500,00 zł Zadanie 2 - 1.100,00 zł Zadanie 3 - 5.800,00 zł Zadanie 4 - 3.900,00 zł Zadanie 5 - 3.900,00 zł Zadanie 6 - 2.200,00 zł Zadanie 7 - 1.400,00 zł Zadanie 8 - 280,00 zł Zadanie 9 - 4.200,00 zł Zadanie 10 - 2.200,00 zł Zadanie 11 - 5.400,00 zł Zadanie 12 - 16.800,00 zł Zadanie 13 - 3.300,00 zł Zadanie 14 - 1.300,00 zł Zadanie 15 - 2.800,00 zł Zadanie 16 - 16.800,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadaja uprawnienia do wtkonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegaja wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych c) posiadaja niezbedna wiedze i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znmajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postepowania wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złozonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia że Wykonawca posiada uorawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postepowania o udzielnie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udozstepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,, d) oświadczenia ,że Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Protokół ZP/Nr 10/PN/16
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2016-07-22 - zakup wraz z instalacją urządzeń medycznych: zbiorniki kriogeniczne, zamrażarka do głębokiego mrożenia
Dodano: 2016-07-22 - Leasing: aparatu do automatycznej ekstrakcji kwasów nukleinowych, zestawu do przeprowadzenia zautomatyzowanej reakcji PCR z certyfikatem diagnostycznym, zestawu do ilościowego PCR z certyfikatem diagnostycznym dla Laboratorium Mikrobiologii
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa samochodu osobowego typu MINIBUS - 1 szt. oraz ambulansu sanitarnego typu C dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa kardiotokografu do ciąży pojedynczej kompatybilnego z Centralą Monako i pozostałymi aparatami pracującymi w Centrali, do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa stacji diagnostycznej dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
Dodano: 2016-07-06 - DZ-751-19/16 Zakup aparatury i sprzętu medycznego do udzielania świadczeń gwarantowanych w zakresie leczenia szpitalnego i ambulatoryjnego
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem Fundus kamery z systemem cyfrowym oraz komputerem dla Studium Podyplomowego Optometrii UMP przy ul. Rokietnickiej 5D
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWY SPRZĘTU DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH
Dodano: 2016-07-01