Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego w podziale na zadania w ramach projektu (COVID19) pt.” Program dostępności i jakości świadczeń medycznych realizowanych przez Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o. o”

Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556 208 361 , fax. 556 208 362
  • Data zamieszczenia: 2020-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
    ul. Moniuszki 13
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556 208 361, fax. 556 208 362
    REGON: 28024206800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego w podziale na zadania w ramach projektu (COVID19) pt.” Program dostępności i jakości świadczeń medycznych realizowanych przez Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o. o”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego w podziale na zadania w ramach projektu (COVID19) pt.” Program dostępności i jakości świadczeń medycznych realizowanych przez Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o. o.”. Realizacja projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi przeszkolenie pracowników merytorycznych szpitala w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi sprzętu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: 2.1. Zadanie 1: Aparat do znieczulenia (zestaw) – 1 szt 2.2. Zadanie 2: Kardiomonitory – 2 szt. 2.3. Zadanie 3: Łóżko do intensywnej opieki medycznej – 2 szt. 2.4. Zadanie 4: Wózek do przewożenia chorych – 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj asortymentu i jego ilość w zadaniach, okresy gwarancji, warunki serwisu zostały określone w załączniku nr 2 do oferty „Formularze cenowe” oraz w „Formularzach wymaganych warunków technicznych” w załączniku nr 2a do oferty 4. Zakup i dostawa niniejszego przedmiotu zamówienia jest współfinansowana z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (nr umowy: PRWM.09.01.01-28-0019/20-00) 6. Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 186) 7. Przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw niemu żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 8. Wykonawca zapewni na oferowane przedmiot zamówienia pełny serwis gwarancyjny. 9. Minimalny okresy gwarancji liczony od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego winien wynosić – min. 24 miesiące. 10. Warunki płatności: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze sprzętu i prawidłowo wystawionej fakturze VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33172100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisany i wypełniony Formularz oferty – załącznik nr1, Podpisany i wypełniony Formularz cenowy – załącznik nr 2, Formularz parametrów technicznych punktowanych– załącznik nr 2b, Zaakceptowany Wzór umowy dot. zad. 1-4 – załącznik nr 6, , Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach