Przetargi.pl
dostawa sprzętu medycznego w podziale na zadania asortymentowe

SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7544823
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie
    ul. Partyzantów 30 30
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7544823
    REGON: 00030427200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opoczno.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu medycznego w podziale na zadania asortymentowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu medycznego w podziale na cztery zadania asortymentowe: Zad. 1 -Aparat EKG 12 -kanałowy 1 szt. Zad. 2 -Procesor tkankowy - 1 szt. Zad. 3- Podnośnik przejezdny - 1 szt. zad. 4- Skaler - 8 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zamawiający żąda: 1. Formularz asortymentowy z określonymi parametrami (Zał. nr 3) 2. Deklaracje zgodności CE dla zaoferowanego sprzętu medycznego 3. Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych 4. Prospekty, opisy techniczne potwierdzające zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ Do oferty należy dołączyć również: Parafowany wzór umowy. Dokumenty, o których jest mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w SIWZ. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie i niewłaściwym czasie spowoduje odrzucenie oferty. W przetargu mogą wziąć udział oferenci a) spełniający warunki określone w art. 22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) akceptujący SIWZ i warunki umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ 4. Formularz asortymentowy z określonymi parametrami (Zał. nr 3) 5. Deklaracje zgodności CE dla zaoferowanego sprzętu medycznego 6. Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych 7. Prospekty, opisy techniczne potwierdzające zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ 8.Parafowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opoczno.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach