Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-570 Jelenia Góra, Cieplicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 535 614, , fax. 757 535 614
- Data zamieszczenia: 2020-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
Cieplicka 126A
58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 757 535 614, , fax. 757 535 614
REGON: 10824540000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl ; bip.999.jgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu medycznego, urządzeń do dezynfekcji oraz środków ochrony osobistej w związku z COVID-19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, urządzeń do dezynfekcji oraz środków ochrony osobistej w związku z COVID-19. Pakiet I: Kurtyna dezynfekcyjna podciśnieniowa – 10 szt. Pakiet II : Pulsoksymetr z kapnometrem – 16 szt. Pakiet III: Maska twarzowa jednorazowa do resuscytatora – 600 szt. Pakiet IV: Kombinezon lekki z kapturem do pełnej ochrony – 1000 szt. Pakiet V: Półmaska ochronna z filtrami 6800 – 150 szt. Pakiet VI: Ozonator – sprzęt do dezynfekcji powierzchni – 1 szt. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ (przedmiot zamówienia/formularz cenowy) - stanowiący wymagania użytkowo– techniczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39330000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą. 1.1 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego 1.1.1 Wypełniony druk oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, 1.1.2. Formularz cenowy , opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.1.3 W odniesieniu do pakietu III Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek oferowanych produktów – w oryginalnym opakowaniu handlowym po 1 szt. w rozmiarach : 0,1,3,4,5 1.1.4 W odniesieniu do pakietu IV Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek oferowanych produktów – w oryginalnym opakowaniu handlowym po 1 szt. w rozmiarach : 2XL,3XL,4XL. 1.1.4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.1.5. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.2 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia 1.2.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postepowaniu wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków. Ww. formularz ma być wypełniony i podpisany przez te podmioty. 1.2.3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2.1. Ww. formularz ma być wypełniony i podpisany przez te podmioty. 1.2.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2.1 powyżej. Ww. formularz ma być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dozowników do płynów dezynfekcyjnych, blend, narożników i osłon ściennych oraz drzwi ppoż wraz z montażem
Dodano: 2022-09-25 - Dostawa farb, dozowników, blend, narożników i osłon ściennych wraz z dostawą i usługą montażu drzwi
Dodano: 2022-07-19 - Dostawa przenośnego zamgławiacza do dezynfekcji pomieszczeń drogą powietrzną
Dodano: 2022-02-28 - Dozownik łokciowy 500ml IM-DEZ-ML011
Dodano: 2022-02-02 - Dostawa automatu do dezynfekcji rąk wraz z żelem antybakteryjnym w celu wyposażenia Powszechnego Punktu Sczepień Masowych w Ząbkowicach Ślaskich w ramach zamówień niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19.
Dodano: 2021-05-14 - Dozownik łokciowy 500ml IM-DEZ-ML011
Dodano: 2021-05-14 - Dostawa urządzeń i akcesoriów dezynfekcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na trzynaście części zamówienia.
Dodano: 2021-02-05 - PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę myjni do basenów i kaczek oraz wózka transportowo-kąpielowego
Dodano: 2020-10-05