Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego realizowaną w ramach projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie” nr POIS.09.01.00-00-0344/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3031341 w. 181 , fax. 523 031 344
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 30
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3031341 w. 181, fax. 523 031 344
    REGON: 93213309000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego realizowaną w ramach projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie” nr POIS.09.01.00-00-0344/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu medycznego realizowana w ramach projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie” nr POIS.09.01.00-00-0344/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 3.2. Kod Wspólnego słownika zamówień (CPV): 33100000-1 – Urządzenia medyczne 33123210-3 – Urządzenia do monitorowania czynności serca 33157400-9 – Medyczna aparatura oddechowa 33112200-0 – Aparaty ultrasonograficzne 33194110-0 – Pompy infuzyjne 33186200-9 – Urządzenie do ogrzewania krwi i płynów 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne sprzętu medycznego, zawarte zostały w Załączniku nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 3.10 do SIWZ - Zestawienie warunków i parametrów technicznych. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane Pakiety1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, zgodnie z Załącznikiem nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 3.10 do SIWZ – Zestawienie warunków i parametrów technicznych. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich rubryk w wybranym załączniku, dotyczącym warunków i parametrów technicznych sprzętu, na który składa ofertę. 3.6. Jeżeli w SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiające, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 3.7. Dostarczone urządzenia medyczne muszą być fabrycznie nowe, kompletne, oznakowane znakiem CE, posiadać niezbędne instrukcje oraz właściwie dokumenty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017r poz. 211). 3.8. Uruchomienie sprzętu oraz przeszkolenie personelu w zakresie racjonalnej eksploatacji urządzeń nastąpi w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: Pakiet 1 – Kardiomonitor – 3.940,00 zł, słownie: trzy tysiące dziewięćset czterdzieści złotych 00/100 Pakiet 2 – Respirator – 800,00 zł, słownie: osiemset złotych 00/100 Pakiet 3 – USG – 4.020,00 zł., słownie: cztery tysiące dwadzieścia złotych 00/100 Pakiet 4 – Pompa infuzyjna – 920,00 zł., słownie: dziewięćset dwadzieścia złotych 00/100 Pakiet 5 – Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych – 220,00 zł., słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100 Pakiet 6 – Pulsoksymetr – 40,00 zł., słownie: czterdzieści złotych 00/100 Pakiet 7 – Elektryczne urządzenie do ssania – 150,00 zł., słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100 Pakiet 8 – Zestaw do trudnej intubacji – 180,00 zł., słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100 Pakiet 9 – Zestaw do intubacji i wentylacji – 100,00 zł., słownie: sto złotych 00/100 Pakiet 10 – Aparat do powierzchownego ogrzewania pacjenta – 200,00 zł., słownie: dwieście złotych 00/100 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy:1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy „Pałuki” Żnin Nr 81 8181 0000 0000 0853 2000 0001 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2-5 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy) Wykonawca składa wraz z ofertą w osobnej oznakowanej kopercie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a - uPzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 - uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a - uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 chyba, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (Zamawiający wymaga),3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) Formularz oferty - stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; b) Formularz asortymentowo-cenowy - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; c) Zestawienie warunków i parametrów technicznych – stanowiące Załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 3.10 do SIWZ (wybrane formularze właściwe dla Pakietu, na które Wykonawca składa ofertę); d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ; e) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy Wykonawcy załączonych do oferty. g) Dowód potwierdzenia wniesienia wadium Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem Oświadczenia (Załącznik nr 5 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach