Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego oraz systemu monitoringu wizyjnego do Zakładu Rehabilitacji Leczniczej „Budzik dla dorosłych”

Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-082 Olsztyn, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80 , fax. 89 524 53 80
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
    ul. Warszawska 30
    10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, fax. 89 524 53 80
    REGON: 28031463200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.uwm.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego oraz systemu monitoringu wizyjnego do Zakładu Rehabilitacji Leczniczej „Budzik dla dorosłych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego oraz systemu monitoringu wizyjnego do Zakładu Rehabilitacji Leczniczej „Budzik dla dorosłych”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części zamówienia: Zadanie 1. Łóżko medyczne z wyposażeniem. Zadanie 2. Ssak medyczny jezdny. Zadanie 3. Podnośnik dla osób niepełnosprawnych. Zadanie 4. Koncentrator tlenu. Zadanie 5. System monitoringu wizyjnego wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ Wymagania techniczne – warunki graniczne. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy urządzeń regenerowanych, używanych lub będących przedmiotem pokazów, demonstracji, itp. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowane po 1 stycznia 2019 r. oraz w przypadku wyrobów medycznych dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm), posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełnia wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE w tym wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego. 3. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy lub dostarczy i zainstaluje (zależnie od danego rodzaju sprzętu) do siedziby Zamawiającego przy użyciu własnych środków transportu i na własny koszt, ponosząc także koszt załadunku i rozładunku oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona pierwszego uruchomienia a także w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przeszkoli wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi i konserwacji. 4. Przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej protokołem zdawczo – odbiorczym. Wraz z protokolarnym przekazaniem Wykonawca dostarczy stosowne dokumenty dopuszczające do używania wraz z niezbędnymi certyfikatami w tym paszport techniczny (urządzenia medyczne) oraz wszelką dokumentację producenta dotyczącą przekazywanego przedmiotu zamówienia, instrukcje obsługi w języku polskim. W formie pisemnej dostarczy również gwarancję na dostarczony lub dostarczony i zainstalowany przedmiot zamówienia. Wszystkie dokumenty w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie i zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ) 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz asortymentowo - cenowy (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ) – Formularz należy złożyć wraz z ofertą; 3) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz warunki techniczne – warunki graniczne (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ) – Formularz należy złożyć wraz z ofertą; 4) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach