Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Wieluniu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98300 Wieluń, ul. Szpitalna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 406 800 , fax. 438 406 801
  • Data zamieszczenia: 2016-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16
    98300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 406 800, fax. 438 406 801
    REGON: 31014300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Wieluniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Wieluniu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wymienione poniżej zamówienia: Zamówienie nr 1 – sprzedaż i dostawa respiratora stacjonarnego – 1 szt. Zamówienie nr 2 – sprzedaż i dostawa aparatu do znieczulania – 1 szt. Zamówienie nr 3 - sprzedaż i dostawa stołu zabiegowego – 1 szt. Zamówienie nr 4 – sprzedaż i dostawa lampy operacyjnej – 1 szt. 3. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa załącznik do specyfikacji – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych. Wymagane warunki dla oferowanego sprzętu medycznego: 1) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt był fabrycznie nowy nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2016. 2) Zaoferowany sprzęt medyczny musi spełniać wszystkie narzucone obowiązującymi przepisami prawa wymagania dotyczące dopuszczenia go do użytkowania na terenie RP oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty. 3) Zamawiający wymaga, aby sprzęt, który jest zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do użytkowania na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.)lub zgodność z Dyrektywą 2007/47/EC. 4) W związku z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: a) Szkolenie wskazanego przez Zamawiającego personelu z zakresu prawidłowej obsługi sprzętu. Szkolenie musi być potwierdzone protokołem. b) W zakresie realizacji dostawy: montaż (instalacja) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. c)Komplet dokumentacji technicznej (instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, paszport techniczny, kopię świadectwa dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia / certyfikat CE, itp.). d) Gwarancję na dostarczony sprzęt medyczny, co najmniej 24 miesiące (gwarancja stanowi kryterium, więc okres ten może ulec wydłużeniu) e) Co najmniej jeden roczny przegląd techniczny w okresie udzielonej gwarancji z zapewnieniem stosownych wpisów w paszportach technicznych sprzętu, liczony w cenę oferty, f) Serwis gwarancyjny – usunięcie usterki w terminie 72 godzin od daty pisemnego zgłoszenia awarii (nie wliczając w to dni ustawowo wolnych od pracy); dostarczenie zastępczego sprzętu medycznego na czas naprawy dłuższy niż 7 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przez Wykonawcę wadium na poszczególne Zamówienia w następujących wysokościach: Zamówienie nr 1 – sprzedaż i dostawa respiratora stacjonarnego – 1.800,00 PLN, Zamówienie nr 2 – sprzedaż i dostawa aparatu do znieczulania - 2.300,00 PLN, Zamówienie nr 3 - sprzedaż i dostawa stołu zabiegowego – 1.700,00 PLN, Zamówienie nr 4 – sprzedaż i dostawa lampy operacyjnej – 200,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i powinno zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń należy dołączyć do oferty w kopii, a oryginał oddzielnie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: nr konta: 15 1560 0013 2474 7608 8000 0003 z dopiskiem „Wadium – Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby SOR w SPZOZ w Wieluniu” 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach