Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul.Pszennej 2

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
    REGON: 97077016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul.Pszennej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego (zwanych dalej sprzętem medycznym) na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 z podziałem na 6 zadań: Zadanie nr 1 – Lampa operacyjna, Zadanie nr 2 – Kolumna chirurgiczna i anestezjologiczna, Zadanie nr 3 – Stół operacyjny, Zadanie nr 4 – Aparat do znieczuleń, Zadanie nr 5 – Diatermia chirurgiczna, Zadanie nr 6 – Monitor do laparoskopu. 2. Oferowany w zadaniach 1-6 sprzęt medyczny musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż określone w załącznikach: nr 4 – 9 „Zestawienie minimalnych parametrów i warunków wymaganych", będących załącznikiem do oferty – odpowiednio do zadania na które składana jest oferta. Niespełnienie któregokolwiek z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty! 2. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 3. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia prawidłowego przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, dokonać pełnego montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem personelu medycznego z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu. 6. W zakres niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto: a) Opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek, wniesienie. b) Montaż (instalacja) oraz pierwsze uruchomienie (przekazanie do eksploatacji) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego c) Przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji aparatury. Szkolenia zostaną przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza i udokumentowane zostaną stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu. d) Wykonywanie, w okresie gwarancji, przeglądów i konserwacji sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta oraz z warunkami określonymi w załącznikach od 4 do 9 SIWZ „Gwarancje i serwis", stanowiącym załącznik do oferty. e) Wykonawca ustali terminy przeglądów i konserwacji z Użytkownikiem, a harmonogram dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Czas przeglądów i konserwacji wynikający z harmonogramu nie będzie wliczany w czas przestoju sprzętu. Za terminową realizacje przeglądów i konserwacji zgodnie z harmonogramem odpowiada Wykonawca. Przeglądy gwarancyjne odbywać się będą zgodnie z dokumentacją producenta, na koszt Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu terminu z użytkownikiem. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie karta pracy serwisu podpisana przez upoważnionego przedstawiciela użytkownika. Po przeglądzie Wykonawca wystawi certyfikat dopuszczający sprzęt do eksploatacji klinicznej oraz dokona wpisu do Paszportu aparatu. - Wykonawca zobowiązany jest założyć dokument - Paszport aparatu - dla danego urządzenia. 7. Wykonawca uzgodni z użytkownikiem szczegółowe terminy: dostawy, montażu oraz szkolenia. 8. Dostarczony sprzęt musi być w pełni nowy i nie używany wcześniej, np. jako wersja demonstracyjna lub testowa. 9. Dostarczony Zamawiającemu sprzęt spełniać będą właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa, wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej. 10. Konsultacje w sprawach reklamacji odbywać się będą poprzez bezpośredni kontakt z wyznaczonym inżynierem serwisowym. 11. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca dostarczy użytkownikowi wraz z przedmiotem zamówienia następujące dokumenty: Kartę gwarancyjną w języku polskim, Instrukcję użytkowania w języku polskim, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, paszport techniczny sprzętu medycznego. 13. Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, który jest kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 14. Oferowany sprzęt medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211). 15. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentu dopuszczającego oferowany sprzęt medyczny do obrotu, czyli Deklarację zgodności CE. W/w dokument zostanie przesłany na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Uwaga: - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 6 części. Za część należy rozumieć „zadanie”. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich zadań. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem sytuacji o których mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp. 1. Wymagany termin realizacji zamówienia: • Zadanie nr 1 – do 6 tygodni od dnia podpisania umowy. • Zadanie nr 2 – do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. • Zadanie nr 3 – do 6 tygodni od dnia podpisania umowy. • Zadanie nr 4 – do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. • Zadanie nr 5 – do 6 tygodni od dnia podpisania umowy. • Zadanie nr 6 – do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty – Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy – Rozdział II Załącznik nr 1.1 – 1.6 odpowiedni do zadania, na które Wykonawca składa ofertę. - W przypadku wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V niniejszej SIWZ. - Oświadczenie Rozdział nr II Załącznik nr 2 - Załącznik nr 4 – 9 „Zestawienie minimalnych parametrów i warunków wymaganych" – Odpowiedni do zadania na które Wykonawca składa ofertę. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów wymienionych w Rozdziale VII pkt. 11 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp. 12. Zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 13. Zgodnie z art. 22a ust.2 ustawy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach