Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 8 części osobno ocenianych, tj.: Część 1 Aparat Micro RPM na potrzeby Katedry i Kliniki Chorób Serca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 2 Przyłóżkowy analizator genomowego DNA na potrzeby Katedry i Kliniki Kardiologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 3 Tonometr indukcyjny nie wytwarzający mikroaerolu w czasie badania na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 4 Video rhinolaryngoskop – fiberoskop z 2 kuwetami do dezynfekcji na potrzeby Katedry i Kliniki Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 5 Holter ciśnieniowy na potrzeby Katedry i Kliniki Nefrologii Pediatrycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 6 Urządzenie medyczne do autologicznego przeszczepu komórek na potrzeby Katedry i Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 7 Cewka podwójna na potrzeby Katedry i Kliniki Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 8 Kardiomonitor na potrzeby Katedry Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-8 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1-8 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1-8 do Siwz). 5. Miejsce dostawy: Część 1 Katedra i Klinika Chorób Serca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część 2 Katedra i Klinika Kardiologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część 3 Katedra i Klinika Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część 4 Katedra i Klinika Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część 5 Katedra i Klinika Nefrologii Pediatrycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część 6 Katedra i Klinika Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Chałubińskiego 1, 50-368 Wrocław Część 7 Katedra i Klinika Psychiatrii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Pasteura 10, 50-367 Wrocław Część 8 Katedra Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Parkowa 34, 51-616 Wrocław 6. Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 część 1-8 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Arkusz informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1-8 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach