Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 71-455 Szczecin, ul. Arkońska 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 813 9079 , fax. 091 813 9079
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Arkońska 4 4
71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 813 9079, fax. 091 813 9079
REGON: 00029027400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego: monitor do pomiaru gazów anestetycznych , monitor stacjonarno-przenośny podstawowych funkcji życiowych , monitor stacjonarno-przenośny z inwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi oraz z pomiarem CO 2 do SPWSZ przy ul. Arkońskiej 4 w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu medycznego: monitor do pomiaru gazów anestetycznych - 2 szt., monitor stacjonarno-przenośny podstawowych funkcji życiowych - 7 szt., monitor stacjonarno-przenośny z inwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi oraz z pomiarem CO 2 -2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4000PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.; 3. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) oświadczenie Wykonawcy, ze oferowane urządzenie należy odpowiednio do klasy wyrobów medycznych: I, IIa, IIb, lub III, stanowiące w treści oferty -zał. nr 1 SIWZ a) deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy I , b) certyfikat CE i deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy IIa, c) kopia wpisu lub zgłoszenia do rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych dla wyrobów medycznych klasy II b, i III. - w dokumentach wymienionych w pkt. 3 ppkt a) -c) wskazać oferowany wyrób z podaniem nr pozycji .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kardiomonitora na potrzeby Pracowni Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej SP ZOZ MSW w Szczecinie.
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa kardiomonitora na potrzeby Pracowni Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej SP ZOZ MSW w Szczecinie.
Dodano: 2015-12-21 - 21/n/do/2015
Dodano: 2015-11-05 - Monitory modułowe dla dorosłych, dzieci i noworodków
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa kardiomonitorów na potrzeby Oddziału Neurologii SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2015-05-14 - Dostawa kardiomonitorów na potrzeby Oddziału Neurologii SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2015-04-24 - dostawa zestawów do ciągłych pomiarów hemodynamicznych wraz z dzierżawą monitorów
Dodano: 2015-03-26 - Dostawa kardiomonitorów na potrzeby Oddziału Chirurgii SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2015-03-05 - dostawa drobnego sprzętu medycznego aksecoriów do pomiaru rzutu serca
Dodano: 2014-06-21 - dostawa Monitora parametrów hemodynamicznych
Dodano: 2014-04-01