LUX MED Tabita Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Długa 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 73 76 404 , fax. 22 72 76 456
- Data zamieszczenia: 2015-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: LUX MED Tabita Sp. z o.o.
ul. Długa 43 43
05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
tel. 22 73 76 404, fax. 22 72 76 456
REGON: 14209611600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tabita.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Beneficjent
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego, mebli medycznych, akcesoriów oraz wyposażenia biurowego do oddziału ZOL i rehabilitacji neurologicznej, nr 1_PZP_2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, mebli medycznych, akcesoriów, oraz wyposażenia biurowego do oddziału ZOL i rehabilitacji neurologicznej w podziale na części: a) Sprzęt medyczny - część nr 1, b) Meble medyczne - cześć nr 2, c) Wyposażenie biurowe - cześć nr 3, d) Akcesoria - część nr 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Wysokość wadium wynosi: 1) Dla części nr 1 - Sprzęt medyczny - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); 2) Dla części nr 2 - Meble medyczne - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100;) 3) Dla części nr 3 - Wyposażenie biurowe - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100); 4) Dla części nr 4 - Akcesoria - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 3. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania. 6. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji muszą zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 7. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 69 1240 1109 1111 0010 3236 1224 w Banku Pekao S.A. z podaniem tytułu WADIUM postępowanie nr 1_PZP_2015.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tabita.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa wraz z montażem mebli medycznych w budynku Filtra Epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-01 - dostawa szafek przyłóżkowych numer sprawy P/167/2016/SZ/WIM - 77/ZP/16
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa mebli biurowych, wyposażenia i mebli medycznych w podziale na zadania, w tym meble biurowe i medyczne na zamówienie oraz wyposażenie magazynowe - sprawa nr EP/34/2016
Dodano: 2016-05-30 - Kompleksowe wyposażenie pomieszczeń Oddziału Nefrologii dla Szpitala Powiatowego w Wołominie
Dodano: 2016-05-10 - Zakup wyposażenia dla projektu pn. Przebudowa części budynku głównego oraz zakup wyposażenia Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o. z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie.
Dodano: 2016-04-28 - Zakup pierwszego wyposażenia nowego pawilonu kardiologicznego z Pracownią Diagnostyczno-Endoskopową, w tym dostawa wyposażenia i mebli medycznych w podziale na zadania, w tym m. in. meble medyczne gotowe i na zamówienie, wyposażenie medyczne oraz magazynowe - II, NUMER SPRAWY EP/26/2016
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie i montaż mebli oraz zakup wyposażenia do nowopowstałego oddziału Kliniki Nowotworów Tkanek Miękkich, kości i Czerniaków, nr sprawy Pn-46/16/AR
Dodano: 2016-03-31 - Zakup pierwszego wyposażenia nowego pawilonu kardiologicznego z Pracownią Diagnostyczno-Endoskopową, w tym dostawa wyposażenia i mebli medycznych w podziale na zadania, w tym m. in. meble medyczne gotowe i na zamówienie, wyposażenie medyczne oraz magazynowe
Dodano: 2016-03-31 - DOSTAWA MEBLI DO GABINETÓW LEKARSKICH DLA CWPL CePeLek SP ZOZ
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa wózków zabiegowych, opatrunkowych i lekowych na potrzeby pierwszego wyposażenia modernizowanego budynku A Szpitala Praskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego.
Dodano: 2016-02-17