Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku ZOZ MSWiA w Opolu

Zespół Opieki Zdrowotnej MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 45-075 Opole, ul. Krakowska 44
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4011100 , fax. 077 4011121
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej MSWiA
    ul. Krakowska 44 44
    45-075 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4011100, fax. 077 4011121
    REGON: 53116351500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zoz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku ZOZ MSWiA w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku podzielona na pakiety: Pakiet 1 - igły iniekcyjne, Pakiet 2 - Igły specjalistyczne, Pakiet 3 - Strzykawki, Pakiet 4 - Elektrody EKG, Pakiet 5 - Papiery EKG, do videoprintera, Pakiet 6 - Cewniki urologiczne, worki na mocz, inne, Pakiet 7 - Przyrządy do przetoczeń, przedłużacze, Pakiet 8 - Rurki ustno-gardłowe, Pakiet 9 - Worki do ssaków, Pakiet 10 - Rękawice medyczne, Pakiet 11 - Pojemniki na odpady medyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłyną termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA (załącznik nr 1 do SIWZ); wraz z załącznikami nr 1-11 do oferty, które stanowią jej integralną część. Wykonawca wypełnia załącznik w zależności na który z pakietów składa ofertę; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 12 do oferty); 1.Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że sprzęt medyczny jednorazowego użytku, zaoferowany do wykonania przedmiotu umowy, odpowiada co do jakości wymogom dla wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Dokumentami potwierdzającymi jak wyżej są ważne i aktualne: deklaracja zgodności, certyfikat CE. W razie konieczności na pisemne żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty. 2.Opis danych technicznych oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, potwierdzający spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim (w przypadku załączenia w ofercie kopii katalogów - potwierdzenie za zgodność z oryginałem plus podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy). Wskazane jest, aby Wykonawca czytelnie oznakował w katalogach oferowane wyroby (nr pozycji danego wyrobu w pakiecie) 9. W celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia po 2 szt. próbek oferowanych wyrobów. Wskazane jest, aby Wykonawca czytelnie oznakował przesłane próbki (nr pozycji danego wyrobu w pakiecie). Próbki należy złożyć najpóźniej w dniu i godzinie w której upływa termin składania ofert. Próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcom. Próbki składa się w pakietach nr: 1, 3, 4, 6, 7, 10 10.Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Załącznikiem do umowy w składanej ofercie jest odpowiedni przedmiotowy załącznik do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach