Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I Środki opatrunkowe Pakiet Nr II Rękawice chirurgiczne Pakiet Nr III Sprzęt różny Pakiet Nr IV Sonda Senstakena i worki stomijne Pakiet Nr V Sprzęt - rurki intubacyjne zbrojone Pakiet Nr VI Klipsy tytanowe Pakiet Nr VII Torebki foliowo - papierowe Pakiet Nr VIII Pojemniki plastikowe na odpady + pojemniki na odpady kartoniki

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2828022, 2828081
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 18 18
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2828022, 2828081
    REGON: 91134433200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I Środki opatrunkowe Pakiet Nr II Rękawice chirurgiczne Pakiet Nr III Sprzęt różny Pakiet Nr IV Sonda Senstakena i worki stomijne Pakiet Nr V Sprzęt - rurki intubacyjne zbrojone Pakiet Nr VI Klipsy tytanowe Pakiet Nr VII Torebki foliowo - papierowe Pakiet Nr VIII Pojemniki plastikowe na odpady + pojemniki na odpady kartoniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I Środki opatrunkowe Pakiet Nr II Rękawice chirurgiczne Pakiet Nr III Sprzęt różny Pakiet Nr IV Sonda Senstakena i worki stomijne Pakiet Nr V Sprzęt - rurki intubacyjne zbrojone Pakiet Nr VI Klipsy tytanowe Pakiet Nr VII Torebki foliowo - papierowe Pakiet Nr VIII Pojemniki plastikowe na odpady + pojemniki na odpady kartoniki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411166
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pakiet Nr I Środki opatrunkowe - 2.650,97 zł Pakiet Nr II Rękawice chirurgiczne - 1.127,78 zł Pakiet Nr III Sprzęt różny - 704,67 zł Pakiet Nr IV Sonda Senstakena i worki stomijne - 124,50 zł Pakiet Nr V Sprzęt - rurki intubacyjne zbrojone - 73,13 zł Pakiet Nr VI Klipsy tytanowe - 212,55 zł Pakiet Nr VII Torebki foliowo - papierowe - 176,80 zł Pakiet Nr VIII Pojemniki plastikowe na odpady + pojemniki na odpady kartoniki - 73,80 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 3.Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SIWZ wraz z załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskanie wszystkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. 4.Oferowany produkt winien posiadać, wpis do rejestru wyrobów medycznych, certyfikat CE. 5. Oferowane produkty powinny spełniać odpowiednie warunki wprowadzenia go do obrotu medycznego iużywania określone w ustawie z dnia 20.04.2004 r. O warunkach medycznych (Dz.U. Nr 93 poz. 896).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stan prawny: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert; - Koncesja zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania Koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obiętym zamówieniem publicznym. - Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia tj: oświadczenie - Oświadczenie Oferenta w formie tabelarycznej zawierające m.in. następujące dane:. - Nr pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego o którym mowa w rozdziale 2 ustawy z 6 czerwca 2001 r. prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533) lub wyrobu medycznego, - Wpis do rejestru wyrobów medycznych (Ustawa z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych), jeżeli dotyczy danego wyrobu. - Oznaczenie znakiem CE. - Wyroby medyczne spełniają wymagania zasadnicze. Kserokopia w/w dokumentów. - Zdolność ekonomiczna i finansowa: - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostanie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - Informacje z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zdolność techniczna: - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności; - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. - Referencje, potwierdzające, iż usługi przedstawione w wykazie o którym mowa wyżej wykonane zostały z należytą starannością od minimum 3 usługobiorców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach