Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie.

SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26300 Opoczno, ul. Partyzantów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7544823 , fax. 44 7544822
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
    ul. Partyzantów 30
    26300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44 7544823, fax. 44 7544822
    REGON: 30427200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie zadanie 1 – strzykawki i igły jednorazowego użytku, sterylne zadanie 2 – igły do biopsji, sterylne zadanie 3 – przyrządy do przetaczania sterylne zadanie 4 – sprzęt ginekologiczno-połozniczy, sterylny zadanie 5 – szczoteczki ginekologiczne, sterylne zadanie 6 – wstrzykiwacz do badań HSG zadanie 7 – kaniule dożylne poliuretanowe zadanie 8 – pakiet anestezjologiczny zadanie 9 – rurki intubacyjne, filtry, nebulizator zadanie 10 – mocowania do rurek zadanie 11- łączniki i wymienniki sterylne zadanie 12 – filtry do ssaków i wkłady zadanie 13 -pakiet do intensywnej terapii jednorazowego użytku, sterylny zadanie 14 – łaczniki bezigłowe do iniekcji zadanie 15- rękawice medyczne niesterylne zadanie 16- rękawice chirurgiczne zadanie 17- rękawice specjalistyczne zadanie 18- cewniki sterylne zadanie 19- drobny sprzęt zabiegowy zadanie 20- drobny sprzęt jednorazowego użytku zadanie 21- pojemniki zadanie 22- worki zadanie 23- worki stomijne zadanie 24- jałowe zestawy do procedur medycznych zadanie 25- dreny sterylne zadanie 26- zestaw do procedur chirurgicznych zadanie 27- zestaw do endoskopowej gastrostomii zadanie 28- zestaw do stymulacji serca zadanie 29- sprzęt jednorazowy do spirometrii zadanie 30-maski jałowe jednorazowego użytku zadanie 31 – pakiet do hemofiltracji sterylny zadanie 32- pakiet intensywnej terapii zadanie 33- sprzęt do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego zadanie 34– higiena pacjenta, sprzęt jedn. użytku zadanie 35 – narzędzia chirurgiczne zadanie 36 -systemy do ogrzewania zadanie 37 – nakłuwacze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. Wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. Wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ formularz asortymentowo-cenowy. Oświadczenie o obowiązku podatkowym ( tzw. odwrócony podatek VAT) Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach